Oke sorry readers ): Ik had 1 keer per week belooft maar ik heb het zo druk gehad en ik kon echt niet schrijven. Het spijt me heeeeeel erg. Sorry! Xx Lisa.
Van Joey: Gaat goed met mij hoor! Zeker nu ikeen berichtje heb gehad van een heel mooi meisje .. :$. xx.
Wtf, dacht ik. Ik ken hem pas net en hij flirt nu al? Wat een ASSHOLE. Maar .. toch ook wel schattig van hem..? NEE melissa zo mag je dus niet denken hij doet dit bij iedereen. Ik schoof de gedachte opzij en pakte m’n spullen snel verder uit. Ik wist niet wat ik moest doen, vrienden maken kan ik toch niet. Ik schoof m’n mouw omhoog en bekijk de krassen. Bijna waren ze weg, het heeft zo lang geduurd pff. Ik had geen zin in nieuwe vrienden. Ik plofte op m’n bed en begon te snikken. Ik wil terug naar Nederland, weg uit dit rothuis, rotland, met al die stomme guys! Ik keek uit het raam, ik had uitzicht over een enorm plein, met een fontein en gras eromheen. Echt waar hoor het was prachtig, maar ik zou liever een drukke straat vol auto’s zien als ik uit het raam keek. Ik word hier nooit gelukkig… en huilend viel ik op bed neer.
‘MELISSA ETEN!!!!” hoorde ik m’n moeder schreeuwen, SHIT ETEN? Ik keek snel op m’n iphone en zag dat het al 19:00 was. Ik was in slaap gevallen. Ik rende naar beneden en moest natuurlijk weer struikelen, ik viel stuntelend de trap af en kwam met een harde knal op m’n rug terecht. Toen ik opstond voelde ik de pijn pas, waarom was ik dan ook zo’n kluns. Ik weet nog dat ik met Sara de grootste lol had om mezelf, omdat ik altijd een manier vind om te vallen, waar dan ook. Ik keek snel in de spiegel naar m’n rug , fijn het was al flink blauw.
“Hai mam, wat eten we?” Ik had eigenlijk helemaal geen trek maar ik moest wel wat eten. “Pannenkoeken lieverd, ik had geen zin om wat voor te bereiden sorry” Ik begreep haar wel, ze was de hele dag al bezig met alles uitpakken. Ik pakte een pannenkoek en gooide er suiker op. Toen ik een hap nam begon m’n moeder precies over het onderwerp waar ik niet op hoopte. “Ik denk dat je echt wat vriendinnen en vrienden moet maken hoor Melissa. Je bent oud genoeg en je kan niet in je eentje hier blijven, je moet tenslotte binnenkort naar een nieuwe school.” Ja fijn dat, moet ik naar zo’n stomme rotschool. Ken daar niemand en word vast weer gepest want ken toch niemand. Het liefst zou ik nu m’n moeder negeren maar geen zin in gezeur. “Jaha mam doe nou maar rustig dat zit wel goed ik ga morgen wel wat rond kijken.” Ik rende snel de trap op en keek op m’n iphone.
‘Nieuw bericht van Joey’
Ohgod wat nu weer.. Ik ontgrendelde m’n telefoon en las het bericht.
Ik maak de hoofdstukken wat langer. Ik hoop dat jullie dit verhaal wel oke gaan vinden <3 xxx Lisaaa.