hoofdstuk 8.

191 7 7
                                    

P.O.V Jordi

Ik werd wakker en liep naar beneden, ik had slecht geslapen. Ik kon niet stoppen met denken aan het nieuwe meisje, Melissa. Ik weet niet wat het was, maar ze had zo'n mooie glinstering in haar ogen, en haar lach was prachtig. Ik probeerde haar te laten zien dat ik een goeie vriend zou zijn, maar Joey stond vreselijk in de weg. Hij doet sindsdien ookal raar... zou hij ook een crush hebben op Melis? Wacht wat.. 'ook'? Ik heb geen crush voor haar, ik heb duizenden fans die er voor me zijn en geintereseerd zijn en Melissa leek niet echt blij met onze ontmoeting. Pff pech voor haar. Ik liep naar de keuken en zocht wat om te eten, maar er was alweer niks, ik trok snel een jogginbroek aan en een wit tshirt, greep een snapback en trok m'n gele jas aan. Ik liep de deur uit en onderweg naar de supermarkt begon het te regenen, fijn dit kon er wel bij. 

P.O.V Melissa

Ik werd wakker en keek op m'n telefoon, ik zag dat ik 100 nieuwe meldingen op twitter had. Eh what the fuck? Ik opende twitter en zag dat het allemaal zogeheete 'Overloaders' waren. Allemaal tweette ze hoe lucky ik was met een follow. Eh enorm. Ik besloot maar om naar beneden te gaan en trok een jeans aan en een oversized sweater en gooide m'n haar in een losse staart.  "Goodmorning mammm" gilde ik maar ik kreeg geen antwoord. Home alone dus, eindelijk. Ik zag een briefje liggen op tafel en daarop stond; "Sorry melissa maar ik had een afspraak met een bekende vriendin van me die hier woont, er is helaas niks in huis dus je moet even naar de supermarkt om de hoek voor ontbijt, love you xx Mama"  PFFF lekker ego weer om zomaar weg te gaan. Ik pakte m'n sleutels en liep naar de supermarkt, onderweg begon het te regenen, lekker dit.

Lovieees, kort maar krachtig (uh) toch? Jullie kunnen al raden wat er in het volgende chapter gebeurt, ik zal asap ( as soon as possible ) uploaden! Please vote  & comment. xoxo Lisa 

Overload  ( a dutch fanfic )  ( nederlands )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu