hoofdstuk 6.

254 11 10
                                    

allereerst: FIJN PASEN :)

Sorry sorry sorry! Het lukt me niet om het 1 keer per week te doen, maar ik doe mijn best. Ik weet dat Andy bij de band is gekomen maar ik heb besloten hem er NIET in te doen. ( nog niet). Ik doe dit niet omdat ik Andy niet leuk vind, maar omdat mijn verhaal gebaseerd is op Jordi Joey Ollie en Ryan. Ik heb een ideetje, maar dat merken jullie nog wel..

Joeys p.o.v.

Ik liep naar huis samen met de andere jongens, en Blair. Ik kon niet stoppen met denken aan Melissa, het meisje wat we net hadden ontmoet. Ze was zo mooi.. en ze leek me heel lief, ookal deed ze niet heel aardig. Dat zijn we niet gewend, normaal is iedereen dolblij ons te ontmoeten, maar dat is niet persoonlijk, dat is vanwege Overload. "Joey! waar zit jij met je gedachten dan?" Zei Jordi met een grijns. Eikel. Dacht ik , hij weet dat ik aan Melissa denk. Ik werd boos bij de gedachte hoe Jordi naar Melissa keek eerder deze dag. Hij keek haar lief aan en staarde een beetje. Ook probeerde hij haar aandacht te trekken toen ze met mij aan het praten was. Hij loopt achter aangezien ik degene ben met haar nummer en hij niet. 1-0 voor mij. "Oh nergens, gewoon moe." Ik keek naar Jordi maar hij was alweer bezig met wat anders bij Ryan. Jordi is de stuiterbal van de groep. Ik liep verder en liep naar binnen. 

Ik keek op mn mobieltje om te zien of Melissa al gereageerd had. Ik zag dat ik 0 berichten had en vergrendelde mn telefoon weer. Misschien was mn laatste berichtje wel te flirty. Shit dacht ik, en ik sloeg tegen de muur. Ik ben echt een eikel. Ik besloot Melissa nog iets te sturen, stalkerig maar ik moest wel. 

Aan Melissa: Hey mel, sorry van mn vorige berichtje, dat was Jordi, sorry als je het verkeerde idee ervan kreeg..

Ik drukte op verzenden en dacht, nu vind ze Jordi waarschijnlijk raar en zijn nummer heeft ze niet dus hier komt ze nooit achter. Ik glimlachte en liep naar beneden waar de jongens druk aan het praten waren, nou meer aan het gillen.

"RYAN VERWIJDER DIE FOTO" "OLLIE KAP IS MET DIE GITAAR" "JORDI STOP IS MET ALLES OVERHOOP HALEN" Blair had zijn handen vol. Ik begon te lachen en ging maar weer naar boven, en plofte op mn bed.

Sorryyy dit hoofdstuk is super kort maar ik moest even de kant van Joey laten zien. Ik hoop dat mijn verhaal gelezen word. Ik zal proberen vaker te uploaden & langere hoofdstukken te maken. xxxx Lisa. 

Overload  ( a dutch fanfic )  ( nederlands )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu