Heyhoi,
allereerst ; super sorry.. ik had allaaaang moeten updaten natuurlijk! Maar ik had het steeds te druk en ik weet niet zo goed wat ik met dit verhaal wil. Ik had het gewoon erg druk, sorry allemaal! Ik ga nu verder maar het zullen waarschijnlijk kleine hoofdstukken zijn omdat ik niet weet wat ik ermee wil.. maar ik zal het proberen! kusss , lisa.
Melissa's p.o.v
Nieuw bericht van Joey (1)
Wat nou weer…. Die gozer laat me ook nooit met rust. Ik ontgrendelde mijn telefoon en las het berichtje. " Hey mel, sorry van mn vorige berichtje, dat was Jordi, sorry als je het verkeerde idee ervan kreeg..."
Jordi.. raar, waarom zou Jordi mij zoiets sturen? Achja jongens.. ik zal ze nooit snappen. Ik besloot niet al te bitch te doen en maar gewoon te reageren.
Aan Joey:
Ohhh geeft niet joh! Kan gebeuren hoor, Jordi lijkt me wel het soort stuiterbal hiervoor hoor haha!x Melissa.
Ziezo, dacht ik terwijl ik begon te denken. Zijn we daar ook weer vanaf. Ik liep naar mn raam en keek naar buiten. Het blijft gek… dat ik hier nu woon. Het voelt meer als een soort vakantie… die dus nooit zal eindigen. Ik plofte op m’n bed en logde in op mn laptop. Ik keek snel even op skype en zag dat Sara online was. Ik begon te typen.
Aan Sara:
SAAR OMG BEN JE ER? Please be online.. Ik mis je zoooo erg he jeetje.
Ik hoopte dat ze snel reageerde en dat deed ze!
Van Sara:
MELLLLLLL, babe hoe gaat het?! Kan je skypen?!!
Voor ik kon antwoorden werd ik gebeld door Saar. Ik drukte op accepteren en deed m’n cam aan.
“Heeeeeeeeeeey saaar, eindelijk zie ik je weer, ik mis je echt heel erg en er is zoveel gebeurd joh! Had je m’n bericht niet gehad??” Ik schreeuwde door de camera, alsof ze me wel hoorde als ik harder praatte, dom maar ik miste haar en nu zag ik haar weer!
“Melis omg ik jou ook, je weet niet hoe saai het is zonder jou, nu al! Ja ik had je berichtje gehad ik had hem net gelezen maar je kwam online toen ik wilde reageren! DUS VERTEL IS EVEN ALLES WAT EEN BOYBAND WAAAAAT ZIJN ZE LEKKER WANT IK KOM HOOR!!!” gilde sara door de microfoon.
“Nou.. ik kwam hun manager tegen in het park wat trouwens recht tegenover mn huis is. OHJA MN HUIS IS EEN DOOLHOF JOH ZOOO GROOT ECHT NIET NORMAAL. Maar oke, ze zijn niet lelijk… Jordi en Joey zijn echt cute hahaha, maar ze vinden zichzelf sowieso helemaal leuk dus nee ik wil er niet eens mee omgaan!”
Ik begon weer te denken aan hoe leuk ze eruit zagen en hoe schattig ze waren.. nee melis nee niet weer zo gaan denken.
“O M G meid, je moet achter ze aan gaan! Is toch leuk juist?! Misschien zijn ze wel leuk! Maar mop ik moet gaan sorry! Ik hou van je spreek je snel hou me op de hoogte! Love you loserrrrrrrr ! “
“Haha byeee saraaaa ! Miss you!”
Ik klikte skype weg en logde in op twitter, ik zag dat ik een nieuwe volger had. @overloadmusic volgt je nu! Ohjeetje.. ik wist niet wat ik moest maar ik volgde maar terug, stalkers. Ik kleedde me om en besloot maar te gaan slapen. Morgen weer een dag..
SORRY ALS DEZE SAAI IS MAARJA BETER IETS DAN NIETS??? Love ya all kusssss Lisa.