Uvězněn

203 30 9
                                    

Izzy zalapala po dechu když uviděla prázdnou celu bez mříží.
,,Co-co se stalo?" zeptala se vyděšeně a otočila se na Celestii.
,,Někdo odstranil mříže stejně jako ty když si vysvobodila falešného Sombru. Černou magií." vysvětlila Celestia.
,,A-ale Sombra měl přece spoutaný roh." protestovala Izzy.
,,Černou magii neovládá kdejaký poník." bránila se Celestie ,,Taky ne každý poník na to má dost silnou magii.".
,,Moje dceři je patnáct a je zemní poník. A černou magii zvládá s přehledem." nadzvedla obočí Izzy.
,,Zapomínáš že Dark Spirit je dcerou alicornky mocného jednorožce. Ona v sobě má velmi silnou magii, i když je jen zemní poník." řekla moudře Celestie.
,,Ale i tak... Bojím se o něj. Co když to on nebyl? Co když ho někdo unesl a... A..." Izzy se neudržela a začala brečet.
,,To bude dobré, Invisible." řekla uklidňujícím hlasem Celestia a objala ji.
,,Nechci ho ztratit." popotáhla Izzy.

,,A neměli bychom ho rovnou vodkrouhnout?" navrhla oranžová alicorní klisna s růžovou hřívou.
Svázaný Sombra v rohu místnosti vykulil oči a začal se cukat.
,,Hele, to sme si nedomluvily!" zamračila se Beauty ,,Nikdo se zabíjet nebude!".
,,Mimo to má Izzy na starosti duše. Viděla by jak umřel a kdo ho zabil." přidal se k protestu Roler.
,,Fajn a na co tady jako ještě sem?" odfrkla si znuděně Twilight Sky.
,,Já myslela že mi pomáháš jako kámoška kámošce." řekla Beauty.
,,Jasně." povzdechla si Sky a pak naštvaně zamumlala ,,Anebo mám jen vztek na Izzy že je narozdíl ode mě oficiální princezna.".
,,Fajn, víte co? Prostě ho někam zavřem!" došly Handsomovi nervy.
,,Dobře, ale kam?" zeptal se Roler.
,,Někam, odkud neuteče." řekla Sky.
,,Už vím! Dědečkův úkryt!" vyhrkla Beauty.
Roler a Sky se na ni nechápavě podívali, zatímco Handsome přesně věděl o co de.
,,Našemu dědovi trochu strašilo ve věži." dal se do vysvětlování ,,Říkal že jednou z nebe spadne meteorit a zničí celou Equestrii. Jeho sklep byl vytuněný jako kryt pro případ že by ten konec světa přišel. Jako malí sme si tam s Beauty rádi hráli a víme kde schovával klíč.".
,,To zní perfektně! A kde to je?" zeptal se Roler.
,,To je na tom to nejlepší! Děda nikdy nebyl společenský poník. Proto bydlel uprostřed Zapovězeného lesa!" odpověděla s úsměvem Beauty.
,,A to ho tam jako chcete držet navždycky?" zeptala se Sky.
,,Nemáme na výběr. Kdyby umřel, Izzy by to zjistila." kývnul Handsome.
,,Teď už jen počkat na správný čas a můžu dokončit plán." usmál se ďábelsky Roler.

,,Kde si, Sombro?" povzdechla si Izzy, když se z nejvyšší věže dívala na noční oblohu.
,,Alespoň víte že je stále naživu." utěšoval ji zmenšený duch, levitující u její hlavy.
,,Asi máš pravdu, Ruby. To je moje jediná jistota. Ale nevím kde je a co dělá. Bojím se o něj. Přeci jen se tu každou chvíli může objevit i jeho duše. Vždy když tu vidím novou, vyděsím se že je to on." řekla smutně Izzy a ukápla jí slza.
,,To bude dobré, princezno. Určitě co nevidět přijde domů živý a zdravý." přidala se k utěšování Rouge.
,,Jasně! A dokončíte tu svatbu!" zazubila se Alabaster.
Izzy se musela usmát při pomyšlení na to, že by konečně se Sombrou byli svoji.
Pak se dokonce uchechtla, když si vzpomněla na to jak ještě před deseti lety měla přímo odpor k myšlence na to, že by se někdy měla vdát.
,,No vidíte že to de." usmála se Ruby.
Izzy najednou zpozorněla, když si všimla že směrem k zámku letí průhledný duch její kamarádky Terky.
,,Terko!" vyjekla hned vesele a jakmile Terka přistála na plochém vrcholu věže, připomínajícím balkón, objala ji a hned, jak se odtáhla, začala se ptát ,,Tak co? Našla si ho? Viděla si ho? Je mu něco? Je v pořádku? Kde je?".
Terka počkala dokud Izzy nedošly otázky a ona mohla konečně promluvit.
,,Bohužel sem ho nenašla. Proletěla sem snad celou Equestrii a nikde sem ho neviděla. Je mi to moc líto." svěsila smutně hlavu.
Izzy povadl úsměv.
,,Ou, dobře. Ale děkuju za snahu." svěsila hlavu i Izzy.
,,Hlavu vzhůru, princezno! Naděje umírá poslední!" povzbuzovala Rouge.
Když se na ni Alabaster, Ruby a Terka zamračily, uvědomila si co řekla.
,,Ups! Špatný výběr slov." usmála se nervózně.
,,To je v pořádku, Rouge. Máš pravdu." popotáhla Izzy a usmála se ,,Pořád mám naději a pořád ho můžu najít.".
,,Správně Izzy, nevzdávej se." usmála se Terka.
,,Neboj, Tery. Já se nevzdám!" řekla odvážně Izzy.

Sombra se znovu pokusil vyrazit dveře, ale opět neúspěšně.
Sice už měl volnou pusu i tělo, ale roh byl stále v poutu, které si Sombra nedokázal sundat.
Povzdechl si a sedl si na zem.
Skrz malé, úzké a zaprášené okénko u celkem nízkého stropu dolehlo do místnosti trochu měsíčního svitu.
Sombra se postavil na zadní nohy a setřel z okénka prach.
Venku byla krásná noc.
,,Neboj, Izzy. Já se nevzdám." usmál se.

Skoro 900 slov!!!
Dost sem se rozepsala. xD

Info
Twilight Sky je moje staré OC (jedno z prvních) a taky Izzyna bývalá kamarádka a spolužačka ze školy pro nadané jednorožce.
Bydlela v Canterlotu, ale po dokončení školy zmizela, protože se nechtěla ukazovat na veřejnosti.
Je sice alicorn a princezna, ale nemá žádný titul.
Na Izzy se naštvala když zjistila, že se z obyčejného jednorožce vypracovala na princeznu Smrti.

Tady obrázek jak vypadá teď:

Jo a v kapitole se objevila TerezaNovotn980

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jo a v kapitole se objevila TerezaNovotn980. :D

Tajemství (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat