Ozvalo se klepání na dveře.
Rolerovi přišla otevřít Candy.
,,Dobrý den! Vás sem dlouho neviděla!" pozdravila ho vesele.
,,Taky tě rád vidím, Candy, ale chtěl bych mluvit s Izzy." vysvětlil Roler.
,,Princezna je teď velmi smutná." kroutila hlavou chůva.
,,Ale já s ní chci mluvit. Tak ji zavolej." zamračil se Roler.
,,Dobrá." povzdechla si Candy a odešla.
Místo ní se po chvilce vrátila Izzy.
,,Ahoj." řekla lhostejně.
,,Ahoj." pousmál se Roler.
,,Proč si přišel?" zeptala se.
,,Abych vyjádřil soustrast. Musí to být těžké ztratit někoho, koho miluješ." řekl soucitně Roler.
,,Chápu kam tím míříš." sklopila Izzy zrak ,,Mohli sme se ještě rozloučit, ale zmizel si tak rychle, že...".
Izzy přerušil malý čtyřletý Roler Dart, který s výkřikem ,,Tatíííí!" přiběhl k Rolerovi a skočil mu do náruče.
,,...že sme se ani nestihli domluvit jak to bude s Dartem." dořekla trochu pobaveně Izzy.
,,No a kde teď vlastně bydlíš?" zeptala se když Dart nechal Rolera se nadechnout a spokojeně odcupital po schodech směrem k pokojíčku.
,,V Ponyvillu." vysvětlil Roler.
,,Pod dál." vyzvala ho Izzy, aby se nebavili ve dveřích.
Došli do obýváku, tam si sedli na gauč a Izzy zase začala mluvit.
,,A potkáváš se tam s mojí mamkou?" zeptala se.
,,Jo. Prakticky denně." kývnul Roler.
,,A... už si jí to řekl?" ptala se dál Izzy.
,,Jasně že jo. Ptala se proč sem v Ponyvillu, tak sem jí to vysvětlil." řekl.
,,A co ona na to?" optala se Izzy.
,,Nebyla zrovna nadšená. Prej si myslela že nám to vydrží navždycky." sklopila zrak Roler.
,,Hm, tak to se trochu přepočítala, co?" řekla Izzy.
,,To jo." povzdechl si Roler.
,,Posliš, jestli si mě přišel přemlouvat abych se vrátila k tobě, jen kvůli tomu že Sombru zavřeli..." řekla trochu přísně Izzy.
Roler chvilku přemýšlel co říct a pak si Izzy povzdechla.
,,Náš vztah je už minulost, Rolere. A měl bys to hodit za hlavu a jít dál." řekla s mírným úsměvem.
,,To ty taky, Izzy." zvážněl Roler ,,Víš přece že se z Canterlotského vězení ještě nikdo nedostal.".
,,Ale Sombra má..." chtěla protestovat Izzy, ale Roler ji přerušil.
,,Nemá nic. Pouta na roh sou vůči černé a i jakékoli jiné magii odolná." kroutil hlavou.
Izzy se zaleskly oči slzami, ale zamrkala aby se jich zbavila a sklopila zrak.
,,Měl bys odejít." řekla smutně.
,,Ale Izzy..." chtěl protestovat tentokrát Roler.
,,Odejdi." řekla už s naštvaný podtónem Izzy a podívala se mu do očí.
Viděl jak jí po tváři stekla slza.
,,Pláčem nic nezměníš." řekl ještě soucitně a odešel.
Izzy popotáhla a zamyslela se.
,,Měla bych jít dál?" řekla si pro sebe.
,,Ne." dostalo se jí odpovědi.
Otočila se a uviděla tam Spirit.
,,Proč ne? Roler má pravdu. Brekem nic nezměním. A Sombra se z vězení nedostane. Stejně jako ostatní tamní vězni." vysvětlovala Izzy.
,,Pravda je, že brekem se nic nevyřeší, ale táta přece není jediný, kdo umí používat černou magii." řekla Spirit.
,,Nemůžu se tam vloupat!" řekla nesouhlasně Izzy.
,,A proč ne?" nechápala Spirit.
,,Sem princezna! Jednoduše něco takového nesmím udělat!" pokusila se to vysvětlit Izzy.
,,Ani pro tátu?" nadzvedla Spirit obočí a odešla.
Izzy se zamyslela.
Pak zakroutila hlavou aby z hlavy tu myšlenku dostala pryč.Ptám se čistě teoreticky:
Chtěli byste aby se Izzy dala s Rolerem zase dohromady???
ČTEŠ
Tajemství (Dokončeno)
Фанфіки!Pokračování knihy Ztracena v čase! Izzy a Sombra se mají brát. Co když ale někdo vyzradí tajemství...?