Κεφάλαιο 5ο

163 17 1
                                    

Στέφανος pov🙈

Γαμώτο μου δεν ξέρω γιατί δεν έχω φύγει ακόμα από εδώ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζω να της μιλάω μετά από όλα αυτά που μου έχει πει δεν έχει κι άδικο βέβαια.

"ΚΑΝΤΟ ΑΦΟΎ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΝΤΟ" είπε

Υπο άλλες συνθήκες θα το είχα κάνει γιατί πραγματικά αυτήν την στιγμή δεν με ελέγχω αλλά μου ασκεί τόσο έντονη επιρροή αυτήν την στιγμή δεν ξέρω γιατί..

"Δεν έχεις τα κότσια εε;"

"Έμμα μην προκαλείς γιατί δεν θα το ελέγχω"

Γαμώτο γιατί με προκαλεί;. Το παίζει σκληρή αλλά ήδη πρίν η φωνή της έσπασε ,άσχετα που δεν έδωσα σημασία φαίνεται τόσο ευάλωτη γαμώτο..

"Απο πότε έγινες συναισθηματικός στεφανούκο; Τώρα την νοιάζεσαι κίολας;" Σκάσε εσυ αμεσως να πεταχτείς.Αυτές οι φωνούλες μέσα στο κεφάλι μου πρέπει να σταματήσουν κάποτε.

"Ήδη το κάνεις,ασε με να φύγω γαμωτο με πονάς!"Είπε κι χωρις να το καταλάβω χαλαρωσα τα χερια μου ,και έφυγε τρέχοντας.

Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά γιατί φέρομαι έτσι,οσο σκεφτομουν την παρατηρουσσα που ετρεχε βιαστικα μεχρι το σημειο που πηγε να περασει τον δρομο ενω ενα αυτοκινητο ετρεχε μανιωδως ασυναισθητα την φωναξα.

"ΕΜΜΑ" Φώναξα και ευτυχώς σταμάτησε

Μόλις κατάλαβε τι έγινε με κοίταξε με ενα ξαφνιασμένο βλέμμα κι σταμάτησε.
"Έλα να σε πάω με την μηχανή γαμω!"
Ανέβηκε διστακτικά πάνω κι εγω απλά την πήγα σπίτι της, και έφυγα αμέσως  για το γνωστό στέκι,αν δεν έβρικσα τον Μιχάλη δεν κάπνιζα κι δεν έβαζα το μυαλό μου σε μια σειρά δεν θα έβγαζα άκρη.

Έμμας pov

Τι μέρα ήταν κι αυτή;.

Είναι πολλά αυτά που συνέβησαν κι δεν είμαι συνηθισμένη σε τέτοια.

Μήπως θα έπρεπε να του ζητήσω ευχαριστώ που μου έσωσε την ζωή;
Μα τι μαλάκιες λέω;
Σιγά μην τον ευχαριστήσω κιόλας με τόσα που μου έχει κάνει.
Θα πάρω την κωννα να της τα πω,η μήπως την ενοχλήσω; Δεν ξέρω

"Εμμανουελα έλα να φάς είναι έτοιμο το φαγητό" Φωναζε η μαμά μου
"Πρώτον σταματά να με φωνάζεις έτσι κι δεύτερον δεν πεινάω"
Όσο λογομαχουσα με την μάνα μου για το γεγονός πως πρέπει να φάω.

Χτύπησε το τηλέφωνο μου ,όμως ηταν άγνωστος αριθμός;
Ποιος θέλει να μου κάνει φάρσα πάλι;.
"Ναι;" ρώτησα.

Ανέβασα και άλλο αφού το ζητήσατε💚

Το επόμενο αύριο η μεθαύριο.

Ανάψτε κι το αστεράκι απο κάτω😇 και σχόλιο αν εξακολουθεί να σας αρέσει🙊
Αυτά απο εμένα τα λέμε 💚

Just best friends?Where stories live. Discover now