Έμμας pov🙈
Σιγά που θα πάω σπίτι του δεν σφάξανε
"Δεν πρόκειται να έρθω σπίτι σου αγοράκι μου για ποια με πέρασες;"
"Εγω φταίω που κάθησα εδώ κι δεν σε άφησα λιπόθυμη στο πάτωμα"
Φώναξε εξαγριωμένος κι τα μάτια του ήταν ανέκφραστα κι σκούρα
"Ας το έκανες ρε ,γιατί οχι; αφου το μόνο που σε νοιάζει ειναι να με μειώνεις, ειμαι ενα τίποτα αυτό δεν λες; Τώρα ξαφνικά αποφάσισες να γίνεις καλός; τι προσπαθείς να πετύχεις γαμω;! ΤΙ; ΛΕΓΕ ΤΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΝΟΥΜΕ ΓΑΜΩΤΟ"
Φωναζα τόσο πολύ δεν ξέρω απο που μου βγήκε αυτο το ξέσπασμα αλλα αν δεν τα έλεγα θα εσκαγα.Ισως η συνέχεια να μην ήταν καλη γιατι αυτος αρχίσει να βράζει κι ήρθε απειλητικά κοντά μου.
"Άκου να δεις; ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΦΩΝΑΞΕΣ ΕΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΓΑΜΩ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΩ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΑΛΑΞΕ ΚΙ ΝΙΩΘΕΙ ΚΆΠΟΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ"
Φωναζε οσο κράταγε το χέρι μου με υπερβολική δύναμη
"Ωραία! Τότε γιατί εξακολουθείς να είσαι εδω γαμωτο;! Ασε με κι πήγαινε σε κανένα απο τα τσουλακια για ποιό λόγο είσαι ακομα εδω με μια αποτυχημένη; εε; "
Η φωνή μου έσπασε στο τέλος.
Γαμωτο εμμα οχι τώρα πρεπει να του δείξεις οτι δεν σε επηρεάζει
"Πρόσεξε πως μιλάς γιατι δεν το χω σε τίποτα να σε χτυπήσω!"
Φώναξε κι μου έσφιξε κι τα δυο χέρια
"ΚΆΝΤΟ ΑΦΟΥ ΤΟΛΜΆΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΚΟΠΕΛΑ ΚΆΝΤΟ "
"ΓΑΜΩΤΟ ΣΚΑΣΕ"
Είπε κι τα μάτια σκουρηναν περισσότερο
"Δεν έχεις τα κότσια εε;"
"Εμμα μην με προκαλείς γιατί δεν θα με ελέγχω! "
"Ηδη το κάνεις,ασε με να φύγω γαμωτο με πονάς!"
Ξαφνικά η λαβή του χαλάρωσε κι γω σε δευτερόλεπτα ξεφυγα κι άρχισα να τρέχω
"ΕΜΜΑ" Φωναξε μετα απο λίγο με τόση ένταση που στάθηκα ακίνητη.Γειά σας μετά απο καιρό,τι κάνετε;💚
Έγραψα μερικά κεφάλαια οποτε απο σας εξαρτάται αν θα την συνεχίσω η θα την διαγράψω.Γιατί δεν μ'αρέσει πολυ η πλοκή.
Αλλά σχολιάστε κι πείτε μου τι θέλετε 💗Αυτά απο εμένα,καλό καλοκαίρι σε όλους!🌞😀💚
Είμαι επηρεασμένη που τελείωσαν οι παννεληνιες ασχέτως που δεν περναω πουθενά 😭💚Πείτε μου αν είναι να την συνεχίσω η όχι.Τα λέμε 💗
ESTÁS LEYENDO
Just best friends?
Novela Juvenil"Καλυτερα οτι έγινε να το ξεχάσουμε"είπε Μα πως μπορεί κι μου το κάνει αυτο; "Ας γίνει έτσι τοτε"Απάντησα Απογοήτευση κι πάλι. Η Έμμα είναι μια κοπέλα 16 χρόνων μοναχοπαίδι με ελάχιστη αυτοπεποίθησή κι χωρίς την ξέφρενη εφηβική ζωή όπου έχουν οι π...