Κεφάλαιο 8ο

212 21 4
                                    

"Απο που κι ως που να κάτσεις δίπλα μου;" του ειπα χαμηλοφωνα καθώς μας κοίταζε 'όλη η τάξη

"Δεν είμουν εγώ αυτός που ήρθα να σε βρώ χθές το βράδυ εμμανουέλλα" φώναξε κι εγω έγινα κατακόκκινη.Όπως ήταν λογικό οι υπόλοιποι άρχισαν να λένε μαλακίες κι εγω απλά σκώθηκα κι έφυγα. 

"εει που πάς;" τον άκουσα να λεει αρα εγω έφυγα πριν προλάβει να έρθει κάποιος καθήγητης

Πραγμάτικα δεν ήξερα γιατί ήθελα να φύγω απλά ηταν το μόνο που σκεφτηκα εκείνη την στιγμή κι δεν είχα και όρεξη.

"Εμμα φεύγεις;" με φώναξε η κωννα
"Ναι πάω σπίτι"της είπα κι πήγα να φύγω
"Εε τι έγινε;" με πρόλαβε
"Τίποτα ρε πήγαινε στην παρέα σου"της είπα κι έφυγα τρέχοντας

Στέφανος pov 
Έφυγε τρέχοντας ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί της συμπεριφερομαι έτσι.Τελος πάντων δεν θα ασχοληθώ αλλο με την εμμα απλά αυτό με την αδερφή μου με επηρέασε κι δεν θέλω να συμβεί κάτι τέτοιο στην εμμα εξαιτιας μου όσο κι αν την αντιπαθώ. 

Έφυγα κι γω τελικά απο το σχολείο τσάμπα κόπος για μια ώρα.
Κατευθύνομουν στην μηχανή μου μέχρι που μια ξανθιά γκόμενά κόλλησε σαν βδέλλα πάνω μου.
"Εππ Στέφανε πως κι ένας κούκλος σαν εσένα κυκλοφορεί μόνος του ευκαιρία να με πάς μια βόλτα με την μηχανή σου εε;"
"Άκου να δεις κοπελίτσα σε αυτήν την μηχανή δεν ανεβαίνει καμία γκόμενά δεν νομίζω οτι θα αποτελέσεις την εξαίρεση"
Έχεις ανεβάσει την εμμα το ξέχασες ;
Ωωω σκάσε ηλίθια φωνούλα η εμμα ηταν άλλο απλα ναι απλά δεν ξέρω..
"Ελα ρε στέφανουκο έστω πήγαινε με στην καφετέρια εδω πιο κάτω"
"Οχι σου είπα δινε του!" Της φώναξα σε αλλη περίπτωση θα της έλεγα να περάσει το βράδυ από την αποθήκη αλλά γαμωτο δεν εχω καμία όρεξη.

Μετά απο μια τεράστια βόλτα με την μηχανή,αποφάσισα σήμερα να παω στο σπίτι εχω τόσες μέρες να πατησω εκεί ,οχι πως  ενδιαφέρει την μάνα  μου αλλα τέλος παντων.
"Αγόρι μου εσύ είσαι; " με ρώτησε;
"Τι αγόρι σου ρε μάνα;  λειπω τόσες μέρες κι ούτε ενδιαφέρθηκες"
"Αγόρι μου αφού ήξερα που εισουν κι ότι είσαι καλά"
"Τίποτα δεν ξέρεις ούτε που πηγαίνω ούτε που έχω μπλέξει ούτε αν ειμαι καλά ούτε τίποτα! "  της φώναξα γεμάτος νεύρα
"Στέφανε;τι εννοείς;  σε παρακαλώ οτι κι εάν συμβαίνει μην κάνεις καμία βλακεία κι εσύ δεν θα το αντέξω"
"Παντα αυτό κάνεις συνεχίζεις να μου θυμίζεις τι έγινε θέλω να το ξεχάσω γαμω τόσο δύσκολο ειναι να το καταλάβεις;  κι πίστεψε με χωρίς εμένα μια χαρά θα αντέξεις!Λες κι νοιάστηκες ποτέ μόνο για τον γκόμενο σου νοιάζοσουν πάντα  κι τώρα μετά απο όλα αυτά που έχουν γίνει ειπες να το παίξεις καλή μάνα;!"
"Αγόρι μου σε παρακαλώ ηρέμησε έχεις δίκιο σε όλα απλώς ηρεμήσε"
"Πως μου λες να ηρεμήσω  γαμω;  δεν γίνετε να ηρεμήσω"
"Στέφανε σε παρακαλώ.."
"Παράτα με γαμωτο!"
Της ειπα κι κοπανησα την πόρτα φεύγοντας

"Έλα Μιχάλη φέρε οτι πιο βαρύ έχεις στην αποθήκη δεν μπορώ άλλο μαλακά"
"Στέφανε τι λες; όλα καλα;"
"Οχι τίποτα δεν είναι καλά " άρχισα να φώναζα σαν ψυχακιας στο τηλέφωνο
"Όπα φίλε ηρέμησε έρχομαι απο κει" μου είπε κι το κλείσε.
Εγω όμως δεν θα παω απο εκεί θα  παω να ζωγραφίσω τίποτα να ξεσπάσω γιατί σιγά μην μου φέρει αυτά που του ζήτησα.

Άρχισα να κλωτσαω οτι έβρισκα μπροστά μου μέχρι που έφτασα στο γνωστό στενάκι κι άρχισα απεγνωσμένα να ζωγραφίζω τους τοίχους αγνοώντας το ηταν ακόμα απόγευμα κι εύκολα θα με έβλεπαν.
Σε κάποια φάση θυμήθηκα πως συμπεριφερομουν στην εμμα..Πόσο μαλακας ειμουν γαμω.

-Ναι τώρα το θυμήθηκες
εσύ σκασε εσυ ηλίθια φωνούλα 
-Αν έκανε κι αυτή το ίδιο με την αδερφή σου  και εφταιγες εσυ πως θα ένιωθες;; εε;
Ωω γαμωτο σκάσε,άρχισα να φεύγω μέχρι που απο τις σκέψεις μου με έβγαλε η φωνή κωλογερου  που με φώναζε κι μίας γνωστής φιγούρας που στεκόταν ακριβώς μπροστά μου τρομαγμένη..

Εμμας pov
Απο εκείνη την ώρα που έφυγα απο το σχολείο  μου έχει φύγει ολη η όρεξη κι δεν ξερω γιατί.
Πήγα σπίτι κι ευτυχώς για μένα δεν ήταν εκεί η μανα μου κι γλύτωσα το κήρυγμα πήγα να ριξω εναν υπνάκο γιατί στις 3 ειχα φροντιστήριο δυστυχώς..
Στο ενδιάμεσο βέβαια μου έστειλε μήνυμα η κωννα οπότε τελικά δεν κοιμήθηκα.

Απο Κωννα🌹
Δεν μπορείς να με ξεγελασεις εμένα λεγε τι έγινε κι έφυγες  έτσι
Προς Κωννα🌹
Τίποτα δεν έγινε ρε κωννα μου απλά ήθελα να φύγω γιατί βαριόμουν.
Απο Κωννα🌹
Ασε τα σάπια αφου ξέρω ολο το σκηνικό με τον στέφανο χθες. Λεγε πως κι πήγες απο κει; κι μην δίνεις σημασία στα λεγόμενα του απο οτι μου είπε ο Μιχάλης  ήταν μεθυσμένος  κι ήταν τελείως αλλού για αυτό συμπεριφέρθηκε ετσι.
Προς  Κωννα🌹
Λες κι είναι η πρώτη φορά που συμπεριφέρεται ετσι.
Τέλος πάντων τα λέμε γιατι εχω φροντίστηριο.😘
Απο Κωννα🌹
Ναι έχεις δίκιο αλλά..
Οκ καλό μάθημα 💕

---
Μόλις τελείωσα το μάθημα η ωρα ήταν 6 κι αποφάσισα να πάω μια βόλτα κι μετά να παω σπίτι.
Καθώς πέρναγα απο ενα μέρος γεμάτοι γκράφιτι είδα μια βαβούρα μέχρι που ειδε εναν τύπο με τατουάζ να ειναι μες την μέση κι να ειναι εντελώς χαμένος κι γεμάτος χρώματα..
Οπα αυτός είναι ο-ο Στέφανος; άρχισε να με πλησίαζει.
Ωχ γαμωτο.."Εμ-μα εσυ ει-σαι;" άκουσα την φωνή του οπα μόλις ο Στέφανος, ο Στέφανος Αλεξίου τραυλισε;
---
Είχα να ανεβάσω πάρα πολυ καιρό το ξέρω απλώς δεν είχα καθόλου έμπνευση.

Θελω να μου κάνετε μια χάρη.
Να αναψετε το⭐ κι να σχολιασετε 💬 άμα θέλετε να συνεχίσω την ιστορία κι αμα σας αρέσει.

Σχολιάστε γιατί δεν έχει νόημα να την συνεχίσω αμα δεν σας αρέσει. Δεν την έχω ολοκληρωμένη πλέον  λόγω οτι την είχα γράψει παλιά..

Σχολιάστε μου την γνώμη σας κι θα υποσχεθώ όσο πιο σύντομες ενημερώσεις γίνεται.😇

Για εσάς τις λίγες που το διαβάζετε το λεω,μιλήστε .🌹

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 07, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Just best friends?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora