Στεφανος pov🙊
Πήρα τον Μιχάλη αλλα δεν απαντούσε οπότε του άφησα μήνυμα κι πήγα στην αποθήκη να αράξω.
Πήγα πήρα ενα μπουκάλι που βρήκα εκεί κι το πακέτο με τα τσιγάρα και προσπάθησα να χαλαρώσω
Ήθελα να βαλω το μυαλό μου σε μια τάξη,ενα σωρό ερωτήματα περιτριγυρίζαν το μυαλό μου.
"Γιατί συμπεριφερθηκα ετσι;"
"Γιατί ασχολούμαι με αυτήν; "
παλιά το μόνο που ήξερα να κάνω ηταν να την βρίζω,να την μειωνω κι όλα τα σχετικά
Μου μοιάζει τόσο πολύ με την αδερφή μου,τόσο ευάλωτη και απομερη..
Μόνο στην σκέψη ότι θα μπορούσε να ειχε συμβεί το ίδιο εξετιας μου τρελαίνομαι.
Απο τις σκέψεις μου με βγάζει η πόρτα που ανοίγει κι μπαίνει μέσα ο άγγελος με κάποια,με κοιτάει σκοτωνοντας με.
"Ρε μαλακά τι κάνεις εδω;"
"Άγγελε δεν εχω την όρεξη σου πήγαινε αλλού να γαμησεις"
"Ρε στέφανουκο έγινες συναισθηματικός τώρα; σήμερα εισουν πολύ χαμένος τι έγινε;"
"Απλά δίνε του!"
"Ντάξει ρε φίλε απλά μην μεθυσεις πολύ δεν έχω όρεξη να σε μαζεύω"
"Δεν είχα σκοπό,αντίο"
Έχει δίκιο για σήμερα απλά θα πιώ και θα καπνίσω κι όλα μια χαρά.
----
Δεν κατάλαβα ποτε πέρασε η ώρα ουτε αν ήρθε απο δω κάνεις ούτε τίποτα
Μέχρι που εμφανίστηκε ο Μιχάλης
"Ορίστε στην έφερα κοψε τις μαλάκιες,δεν νομίζω να θες να σε δει στα χάλια σου η εμμουλα απο δω;"
Ποιά εμμουλα τι λεει; Δεν ξέρω καμία εμμα.Ααα αυτη εκεί; Ωραία γκόμενά φαίνεται
"Ποιά εμμα τι μαλάκιες λες; καμια
καλή να περάσουμε την ώρα μας έφερες;"
Αλλα ήδη εκείνη η κοπέλα είχε αρχίσει να φεύγει. τι φαση;
"Καλά είσαι ηλίθιος;Εσύ δεν μου ζητήσεις να την φερω; Τώρα τι μαλάκιες κάνεις;"
"Αν έφερες την γνωστή εμμα αυτη είναι μονο το παιχνίδι μου για να κοροϊδεύω,τώρα πάω να διασκεδασω κάπου αλλού"Εμμας pov
Σίγουρα αυό ήταν κόλπο του για να με ρεζιλέψει κι εγω η ηλίθια την πάτησα.Και εντωμεταξύ εαν γύριζα σπίτι θα είχα να απαντήσω ενα σωρό ερωτήσεις απο την μάνα μου.Ασε που δεν ξέρω πως να γυρίσω απο εδώ.
"Εμμα περίμενε"
Μια αντρική φωνή με βγάζει απο τις σκέψεις κι ευτυχώς δεν ήταν ο Στέφανος.Έχω μάθει τόσο καλά την φωνή του γαμώτο.
"Θα είναι σκέτη αυτοκτονία αν προσπαθήσεις να πας μόνη σου τέτοια ώρα σε αυτήν την περιοχή έλα να σε πάω εγώ" είπε ο Μιχάλης
"Δεν πρόκειται να δεχτώ πάλι στο ηλίθιο κολπάκι σας για να γίνω το παιχνιδάκι του φίλου σου!" Του φώναξα
"Εμμα δεν είχα κάποιο τέτοιο σκοπό απλώς μου είπε να σε φέρω εδώ και το έκανα ,ωραία σου ζητώ συγγνώμη εκ μέρους του Στέφανου μεθυσμένος ήταν κι δεν συμπεριφέρεται κι με τον καλύτερο τρόπο μερικές φορές λογικό!"
"Τελείωνε τώρα να σε πάω σπίτι σου γιατί δεν θα παραμείνω για πολύ ακόμα ευγενικός"
Καλύτερα να μην διακινδυνεψω την πολύτιμη ζωή μου (😂) και να τον αφήσω να με πάει σπίτι μου.
Ευτυχώς που όταν έφτασα η μάνα μου κοιμόταν κι είχα επιτέλους την ησυχία μου.
Κοιτάω το ρολόι μου κι βλέπω οτι η ώρα είναι 4 το πρωί σκέφτομαι ίσως να μην πάω αύριο αλλα αλλάζω γνώμη σκεπτόμενη το κήρυγμα της μάνας μου.
----
Ξύπνησα το πρωί εφόσον η μάνα μου ανακάλυψε οτι ήμουν σπίτι φόρεσα οτι βρήκα μπροστά μου κι έφυγα για το σχολείο.
Η επιλογή να μην κοιταχτω στο καθρέφτη αποδείχτηκε τεράστια βλακεία καθώς η αϋπνία μου φαινόταν απο χιλιόμετρα.
"Εππ εμμα τι έγινε χθες το βράδυ; το ξενυχτησαμε βλέπω" Πετάχτηκε η κωννα κι έτρεξε να με αγκαλιάσει.
"Απλώς δεν μπορούσα να κοιμηθώ "
"Καλά άστα αυτά γιατί όλο και κατι έμαθα για τα χθεσινά"
"Τι εννοείς;"
Έλα που δεν καταλαβαίνεις
"Καλά θα τα πούμε μετά"
Καθώς παρατηρούσα την γνωστή παρέα είδα πως έλειπε ο Στέφανος
Αναμενόμενο σιγά μην ερχόταν είχε καλύτερες δουλειές να κάνει.
"Είναι που δεν σε ενδιαφέρει"
"Αχ σκάσε" Σας σπάνε κι εσάς τα νεύρα αυτές οι ενοχλητικές φωνές στο κεφάλι σας η μόνο εμένα;
---
Καθώς περίμενα μέσα στην τάξη για την τελευταία ώρα άκουσα την γνωστή πλέον φωνή.
"Μην κλείνεις ρε Τασία η όπως σε λένε,γίνετε να μην περιμένετε εμένα τέτοιον παιδαρο; ντροπή!" Φώναξε στην Αλεξία η οποία έκλεινε την πόρτα κι όπως ήταν φυσικό έγινε κατακόκκινη απο την ντροπή της.
"Εππ γεια σου εμμακι τι λες να κάτσω δίπλα σου σήμερα; " φώναξε κι ολη η τάξη γύρισε να με κοιτάξει.
Δεν θα τα πάμε καθόλου καλά με τον κύριο απο εδώ!---
Γειά σας τι μου κάνετε;💗Πείτε μου άμα εξακολουθείτε να θέλετε να συνεχίσω την ιστορία🙈
Κι ανάψτε κι το αστεράκι😇Τα λέμε💎
YOU ARE READING
Just best friends?
Teen Fiction"Καλυτερα οτι έγινε να το ξεχάσουμε"είπε Μα πως μπορεί κι μου το κάνει αυτο; "Ας γίνει έτσι τοτε"Απάντησα Απογοήτευση κι πάλι. Η Έμμα είναι μια κοπέλα 16 χρόνων μοναχοπαίδι με ελάχιστη αυτοπεποίθησή κι χωρίς την ξέφρενη εφηβική ζωή όπου έχουν οι π...