Cap 6.Sunt varcolac si vrajitoare?

41 3 0
                                    

Cand m-am trezit a doua zi simteam ca mor.Imi era asa de rau.Offf,bine ca e vineri!M-am dus la tatal meu care era pe scaunul sau,in living,unde era masa de mancare:

-Tata!Mi-e asa de rau!Pot sa nu mai ma duc la scoala?

-Bine!Stai acasa...sa stii ca eu o sa ma duc la munca si Anca e in concediu! (Anca e servitoarea noastra)

-Bine,ma descurc!Imi fac niste paste,stau pe calculator si atat!

-Bine draga mea!m-a pupat pe frunte,cu afectiune.

Pov. Alex:

,,Unde e?Unde e fata asta?Cum pot face sa stiu ca...hmm?,,.M-am dus in clasa,gandindu-ma la Mal.M-am gandit mai bine si am luat decizia de a merge la ea.Trebuia sa chiulesc,dar mama sigur va intelege.Pana la urma e...

Pov. Mal:

In timp ce ma uitam la film,am vazut o scrisoare pe masa mea,langa PC-ul meu.Ooo,stai,e scrisoarea aceea,nu-i asa?Am deschis scrisoarea rapid,foarte incantata.Era de la cineva numit...nici macar nu scria numele pe plic.Am deschis plicul si scria:

                                                                   Draga Mal,

Nu stiu daca stii adevarul,dar te vom aduce la lumina.Ai fost acceptata la scoala Welbourgg,scoala de vraji.Esti cea mai puternica vrajitoare din lume,dar totusi ai multe de invatat.De aceea iti dam ocazia de a veni in scoala noastra.Daca esti de acord poti sa ne trimiti o scrisoare in care esti de acord.

                                                                                                     Cu drag,Welbourgg

Ce tare!Sunt si vrajitoare si varcolac...mama,cata actiune in viata mea!Mi-am pus niste haine noi in rucsac,m-am transformat in varcolac si apoi am plecat foarte discreta,luandu-mi rucsacul desigur!M-am transformat din nou intr-un lup asa de simpatic si dragalasa,aproximativ!Am plecat intr-o padure,in apropierea casei mele...tata spunea ca mama obisnuia sa vina pe aici.Ma linisteste totusi.M-am dus in inima padurii,unde era o poiana mare cu flori rosii si cateva floricele cu alb si ceva negru pe ele.Ce nai...?!

-Hei pleaca de aici vorcolacule!

O nu!M-a vazut...

-Nu te ascunde ca te-am vazut...

-De ce stai aici?

-Stau de paza...normal!

-De ce?

-Esti incepatoare?!a inceput sa rada.Asta e granita dintre vampiri si varcolaci!

-Vampiri?!

-Dap...acum pleaca deoarece va trebui sa te omor atunci!

-Bine,multumesc!

-Stai,tu nu cumva esti Mal,sau in fine,Melisa?

-Nu,dar o stii?De unde?am inceput eu sa mint.

-Stiu ca tu esti,ai cicatricea de pe frunte...

-AAA...

-Nu tipa!Te cunosc deoarece tu esti...

-Thomas!

-Trebuie sa plec,sa nu cumva sa treci granita,te vor ataca vampirii!

-Bine!

Mereu cu LupiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum