Cap 3-Scrisoarea Misterioasa!

57 6 0
                                    

Alarma suna deodata super tare si ma trezeste din somnul meu dulce.Mi-am amintit ca este zi de scoala!Offff....Mini era langa patul meu,dormind desigur....nu am vrut sa o trezesc asa ca am plecat incetisor.M-am imbracat,pieptanat etc,iar apoi mi-am luat partiturile pentru pian.Mai ales ca acum ar trebui sa fac mai intens sa invat cantecul Happy Birthday la pian,deoarece peste o saptamana e ziua tatalui meu!

-Mallllllll!

-Da?

-Ai primit o scrisoare!

Eu?!Scrisoare?!Sigur nu a gresit adresa?Mi se pare cam ciudat...

-O deschid cand vin de la scoala!

-Bine draga mea!mi-a spus tata,iar apoi m-a pupat pe frunte.

M-am dus la scoala cu gandul la scrisoare.Dar mi s-a dus cand am intrat in scoala deaorece:

-Salut,Mal!

-Da,buna,Stephanie Faver...vrajitoarea liceului!

-Multumesc foarte mult!Apreciez!Ia-mi te r-...ooo stai!,,Te rog,,?Du-mi cartile astea nenorocite!Ma doare spatele fin din cauza lor!

Mi-a dat un teanc de carti in brate.Eu ma uitam asa de urat la ea.Dar,deodata ea urla.

-AAAAA!

Urla asa de tare!S-a pus in genunchi implorand sa o ajut.

-Ce pot sa iti fac?

-N-Nu stiu!Te rog!

Deodata culoarea ochilor mei s-a schimbat din albastri in mov si cateva suvite de par din fata mea s-au transformat in mov.

-Ce pot sa iti fac?!Nu ai viata...esti un nimic pentru mine si pentru liceu!Paaa!Aaa,da si ia-ti cartile jegoase!

Wooww!Ce mi s-a intamplat?Dupa ce i-am zis Stephaniei chestia asta,un ranjet malefic mi-a scapat!Nu ma mai recunosc...Doamne!Am intrat in clasa unde vine imediat si profesorul de mate:

-Buna dimineata dragi elevi!As avea un anut azi!Veti pleca mai repede azi acasa!Si mai avem si un coleg nou...sa speram ca veti fii prieteni cu el si va veti intelege bine!Il cheama Alex Iulius Cooper.

Se uita la mine ciudat.Ma cam sperie...

-Oricum,o zi placuta tuturor.

-La revedere.

M-am uitat in stanga si in dreapta pentru a o vedea pe Stephanie,dar nu am vazut-o,in schimb m-am izbit de cineva...era....


Mereu cu LupiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum