Edison P.O.V:
Simteam mult pericol...mult pericol la Mal...dar nu stiu unde e...acum ca ma gandesc,pot sa ii miros sangele...sangele dulce ca intotdeauna!M-am luat dupa miros si se pare ca ducea spre...Regatul Luminii...sau...Regatul Intunericului?!Hm...m-am indreptat spre ea.Am ajuns in fata unei cladiri infricosatoare...o nu!E Regatul Intunericului,dar totusi...era o lumina foarte puternica,care ma orbea.In mijlocul luminii,era o fata,care stralucea.Dar nu era numai ea,ci si niste lupii.Unul statea ca post de perna si mai multi din haita stateau in jurul ei pentru ca nu vroia sa i se faca frig.M-am apropiat spre ea,cu ochii inlacrimati,iar o lupoaica alba,a inceput sa maraie.
-Stai!Nu vreau sa ii fac nici un rau!Sunt un vampir pasnic!Acestea fiind spuse lupoaica se puse la loc.Recunosc ochii astia!E lupoaica lui Mal!In fine,se pare ca sunt lupi normali,alfel cred ca varcolacii ma fugareau pana la granita.M-am apropiat spre ea,mangaind-o usor pe parul moale si albastru deschis.I-am verificat pulsul...m-am panicat asa tare.Cred ca e in coma!
-E in coma!Lupii s-au speriat si s-au ridicat imediat.Am luat-o in brate si am dus-o in Regatul Luminii.NU stiu ce cauta ea acolo...in Regatul Intunericului.
Luna P.O.V:
Am simtit niste brate asa de reci,incat mi-a inghetat creierul,dar ii puteam simti inima calda.Avea pieptul asa de cald si moale.Oare cine e?Sau visez eu?Am deschis putin ochii,iar apoi din nou ceata si intuneric.
Dupa 20 de minute:
Am simtit razele soarelui plapande,gadilindu-mi buzele rosii si fata,facandu-ma sa zambesc!Totul a fost un vis...speram sa fiu in camera mea,dar cand am deschis,eram intr-o camera alba cu baloane si multe decoratiuni in culori diferite.La inceput am schitat o fata surprinsa,dar acele decoratiuni,parca ma facea sa rad chiar daca nu vroiam.Deodata,pe usa intra...Edison?Ce face el aici?
-Te-ai trezit?spune el surprins.
-Nu,sunt adormita!Vezi,am inchis ochii!apoi chiar am inchis ochii si Edison a venit la mine si m-a pupat pe obraz.Am deschis instantaneu ochii.
-Ma bucur ca te-ai trezit!spune el,rosind!
-Unde sunt?
-Esti la spital!Mai bine spus Regatul Luminii!
-Dar tocmai ce am fost!
-Nu!Era Regatul Intunericului!
-Dar...
-Mal!Te-au pacalit!De ce crezi ca statuia avea sange?Si chiar daca ai o parte rea,iti face rau Intunericul!Ai mai multa grija!
-Bine!Ma simt mai bine!
-Bine,haide sa te duc acasa!
M-a luat in spate,si a inceput sa mearga ca un vampir.Era asa de rapid!
-Apropo,de ce m-au pacalit?
-Nu stiu...spune el cu o voce nevinovata.Poate esti importanta!
-Da...sunt un lup singuratic si fara speranta!am inceput sa rad cu el.
-Nu cred ca esti singuratica!apoi mi-am amintit de sarutul meu cu Alex,in fata lui Edison.
-Hm...am spus cu o voce vinovata.
-Oricum,am ajuns!m-a lasat jos.
-Da,ne mai vedem!
-Da...aa si Mal...imi pare rau ca am tipat inainte la tine...si te-am lasat singura!
-Nu e nimic!Dar de acum sa inveti sa nu ma mai lasi,Shreepie!s-a uitat la mine,parca amintindu-si de copilarie.
In copilarie,ii ziceam asa,deoarece ii placea mult crevetii!Si Shreepie se traduce crevetel.Bine,cu mici schimbari,dar e ok.Am vrut sa plec,dar Edison m-a strans de incheietura,apoi m-a tras spre el si m-a sarutat.Am inchis ochii,iar dupa 2 secunde dupa sarut el plecase.Am inceput sa rad,muscandu-mi buza de jos.Am intrat in camera mea,dar acolo era...
Edison P.O.V:
Nu imi vine sa cred!Am sarutat-o!O plac din copilarie...dar nu credeam ca ne vom mai intalni dupa ce am fost despartiti in clasa a 7-a.Ce sa mai zic de sarut?Am plecat rapid de acolo,fiindu-mi frica sa imi intalnesc ochii de demon cu ochii ei inocenti de varcolac!
CITEȘTI
Mereu cu Lupii
WerewolfAceasta este o carte de actiune,in care o fata,de frica se ascundea sub pat si ii trebuie o mana intinsa care sa o scoata din intuneric in lumina....oare va reusi sa plece din intunericul,care ii acopera toata inima?Oare va gasi pe cineva care va fi...