Cap 14.Fratele geaman?

26 2 0
                                    

Luna P.O.V:

In camera mea era Alex si cu inca unul care semana cu el.Citeau o carte impreuna.Ma uitam surprinsa:

-Alex,de cand ai o clona?

-Ummm,vroiam sa iti spun si asta candva,la momentul potrivit...el e fratele meu geaman!Vlad...

-Ooooo,incantata de cunostiinta cred...apoi am stat putin pe ganduri.De aia,cand tocmai ne intalnisem,te vedeam in fata casei si...ma intrebai unde am fost?

-Umm,da...legat de asta...mai e ceva de care nu stii!Avand in vedere ca suntem gemeni,suntem amandoi,momentan Alpha...

-Pai,si cu cine ma voi marita?Voi sta cu amandoi?

-Pai...nu...asta e faza,ca e ca un concurs.Cine va reusi sa ajunga in inima ta,ala se va marita cu tine!

-Deci e o competitie,iar eu sunt premiul?Pe bune?

-Nu,nu am vrut sa-...

-Lasati-ma in pace!M-am saturat!

M-am imbracat cu ceva rapid,inclinand doar 2 degete.M-am imbracat cu:

-Ne vedem mai tarziu,concurentilor!am spus eu foarte serioasa,apoi le-am facut cu ochiul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ne vedem mai tarziu,concurentilor!am spus eu foarte serioasa,apoi le-am facut cu ochiul.

-Se vede ca e partenera mea de viata!a spus unul dintre gemeni,iar celalt a scapat un oftat infundat.

M-am dus repede la granita si am trecut peste ea,deparca nici nu a fost acolo.M-am dus in camera lui Edison.Avea sedinta din nou...pe bune,omul asta are si el vacanta vreodata?

-Mal...a spus cu o voce speriata si s-a indreptat spre mine.Fara sa ma gandesc,l-am sarutat.Era surprins,dupa am auzit eu si el niste palme care bateau.Erau oamenii din camera care bateau din palme si au spus in acelasi timp:

-Noi vom place!Edi,ne vom revedea dupa sarut!Ti-ai ales fata potrivita,cu tupeu...imi place!aspus la sfarsit unul dintre oamenii de acolo.Am inceput sa rosesc.

-Mal...eu...apoi s-a facut alb ca varul.Mal!am lesinat,apoi totul negru!

Dupa 10 minute:

M-am trezit dupa o ceata lunga si deasa.Langa patul meu,era un doctor.M-am prefacut ca dorm ca sa aud discutia:

-Da,are febra...si se pare ca...este!Deci ar trebui sa fiti fericiti...

Depre ce vorbeste oare?Ce sunt?Stiu ca sunt v******,dar nu cred ca se referea la asta.Dupa ce a plecat doctorul,am deschis ochii:

-Ce sunt?

-Vai,m-ai speriat...umm,esti... a inceut sa se panicheze.Nu stiu daca ar trebui sa iti spun acum,dar esti...

-Ce?Un demon,un monstru...ce?

-Esti un valup,sau mai bine spus o clepsidra...

-Stiu ca am corpul perfect,dar nici ca o clepsidra!Si ce e ala va-ce?

-Nu,nu intelegi.Acesti oameni sau mai bine spus creaturi mistice se numesc valupi deoarece au o anumita magie!Adica,pot fi doua specii!Lup si vampir...dar la tine se poate spune clepsidra deoarece ea are 3 parti.Iar tu esti toate acele specimene.

-Adica,sunt sunt si vampir?!]

-Exact!Si nu cred ca Alex sau eu putem fi perechea ta!Dupa ce spune legenda...

-Dar de unde ti-ai dat seama de asta?

-Pai,in primul rand,cand aveai 15 ani,aveai febra?

-Da,dar in loc de a fi calda eram mai rece ca si gheata!

-Exact!Atunci ai fost in anul Lupo.Acum,te-ai facut alba la fata,ai lesinat...si daca te atingi de ceva,vei sangera degeaba!Acum,esti in anul Vamp.

-Adica,in fiecare an,voi fii cate ceva?

-Da.

-Si vrajitoria?

-O vei avea intordeauna!

-Wow!Nu ma asteptam la asa ceva!Zau!Oricum,trebuie sa plec!Pa,ne mai vedem frate Vampir!am inceput sa zambesc,si el la fel!

Am ajuns in camera mea,unde am gasit o mare surpriza.Era...

Mereu cu LupiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum