4.

9 0 0
                                    

Egyszer csak kérdések százai keltek fel az agyamba, de egy volt a fő: Mi lesz velem?. A gondolataimba merülve elmélkedtem amikor Lucy megszólított: -Billie... Billie itt vagy? -Ömmm... Persze😊 -Min gondolkoztál? -Semmin-hazudtam, de nem tudtam palástólni az érzéseimet. Egy kövér könnycsepp kerekedett a szemem sarkába. Ez a könnycsepp csak úgy száguldott le az arcomon. Könnycseppek százai követték a vezérüket. Lucy érezte hogy baj van, a jobb keze elkezdett remegni, szememben láttam a szomorúságot, és ebben a percben összerogyott. A vér is kifutott belőlem de nem tudtam mit tegyek. Lesokkolt a tény. A tény hogy az utolsó családtagom az utolsó lépcsőre ugrott a fehér fény felé. Lerogytam hozzá és megnéztem hogy él-e még. Megfogtam a csuklóját és megkönnyebültem, lélegzik. Elkezdtem hát szólongatni: -Lucy kellj fel, kérlek. Nélküled nem bírom. Hallod Lucy én nekem nincs senkim csak te. Kellj fel! Lucy kinyitotta a szemeit és elkezdett mosolyogni. A karjaiba fordultam és elkezdtem ölelgetni tiszta szívemből.  -És hallottad amiket mondtam?- kérdeztem félve -Mindent. És csak annyit hogy nekem is.❤️ -/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/- A szobám készen áll, és be kell vallanom hogy szép lett. Hozzám való lett. Ezzel nincs semmi baj csak amikor le akartam feküdni, akkor. De szép sorjában. Amikor felvettem a pizsamámat és betakaróztam egy furcsa hangra lettem figyelmes. Mintha valaki kaparna valamit. "Nem baj majd elmúlik" mondtam magamnak. Ettől persze egyre jobban féltem. Amikor már meguntam hogy ott fekszek az ágyban és ahelyett hogy aludnék azt hallgatom hogy valami kapar valamit. Felkeltem és elindultam a hang irányába. Fentről jött. Egyre jobban éreztem hogy ebből nem jöhetek ki jól. Hát felmentem a vendégszobához de valami nagyon furcsa történt. Nem onnan jött. A kaparás. Hanem fentről. Felmentem a padlásra és láss csodát, onnan még erősebb volt a hang. Az ablak felől jött. Odanéztem és valami olyat láttam amit még életemben nem. Egy olyan állat kaparta az ablakot, ha lehet azt mondani hogy állat ami nem is tudtam hogy mi. Leírni se nagyon tudom. Egy madár szerű patkány, ha le kellene írnom. Nagyon megijedtem de nem futottam el. Hanem valami olyat csináltam amit még most sem tudom hogy miért. Kinyitottam az ablakot.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

A ház ahol lakunkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang