1. "Se on niin hot..."

1.1K 78 18
                                    

T A E H Y U N G

On lauantai aamupäivä, kello tulee 12 enkä ole jaksanut mennä vielä aamiaiselle. Aurinko paistaa kirkkaasti sisään isoista ikkunoista.
Makoilen minun ja Jungkookin valoisan huoneen lattialla kädessäni mustat kuoret omistava puhelin. Selaillen keskittyneenä bändi kaverini Jungkookin kuvia netistä, jos puhun totta niin taidan olla hiukan ihastunut tuohon kyseiseen jätkään. Pieni huokaus karkaa huuliltani. "Se on niin hot..."

"Kuka?" kysyy Jungkook. Säikähdän pojan äkkinäistä tulemista huoneeseen. "Mitä sä mun huoneessa teet?" kysyn esittäen järkyttynyttä. "Tae tää on munkin huone!" huudahtaa Jungkook.

ainiin...

Laitan puhelimeni kiinni ja tungen sen taskuuni. Jään tuijottamaan Jungkookin suloisia nallesilmiä. "Taehyung?" kysyy Jungkook ja heiluttaa kättään silmieni edessä
"Aa joo mitä täh?" kysyn hämmentyneenä pienen punastuksen kohotessa kasvoilleni. Kuulen Jungkookin täydellisen äänen naurahtavan. "Mitä sä tuijotat?" kysyy Jungkook hymyillen. "En mitään", kitisen ja raahaudun istumaan sängylleni. "Aijjaa.." kikattaa Jungkook

J U N G K O O K

Kello on kohta yksi päivällä ja Taehyung on vielä nalle yöpuku päällä. "Taehyung", sanon virnistäen hiukan. "Mm?" kysyy poika ja kallistaa suloisesti päätään. "Kannattaisko vaihtaa päivävaatteet?" kysyn naurahtaen. "No joo", vastaa Taehyung ja katsoo tumman sinisen nalle yöpukunsa housuja. Poika menee vaatekaapille ja kaivaa esiin mustat farkut ja harmaan hupparin.

Poika riisuu paitansa jonka seurauksena alan tuijottamaan tuon vatsalihaksia, onneksi hän ei huomaa! Taehyung vaihtaa vaatteet melkeimpä ennätys vauhdissa. "Valmis!" huudahtaa poika iloisena hymyillen. Naurahdan. Katson suloisesti hymyilevää blondia, Taehyungia hymyillen.

Vilkaisen vaalealle ovelle jolle ilmestyi Hoseok. Hoseok kiiruhtaa istumaan Taen viereen joka saa minut tuntemaan... kateutta? en oikeastaan tiedä miksi. "Moi Hobi!" huudahtaa TaeTae iloisena. "Moi pikku alien!" huudahtaa Hoseok. Tunnen jonkinlaisen pistoksen sydämmessäni. Johtuuko se siitä että Taehyung ja Hobi ovat ystäviä? Ehkä.. no se on se syy...

Hei! Jeon Jungkook kyllä Taella saa olla muitakin ystäviä !

-Alienvaavi🌸

nothing like us || TaekookOnde histórias criam vida. Descubra agora