T A E H Y U N G
Herättyäni taaperran alakertaan Jungkookin luo. "Hei Kookie", sanon ja istun keittiönpöydälle hänen viereen. "Nukuitko hyvin TaeTae~", kysyy Jungkook ja kurottautuu pörrötämään jo valmiiksi sekaisia hiuskiani. "Hyvin ^^" kikatan söpösti. "Hyvä", hymyilee Jungkook.
Kookien nousee seisomaan ja vetäisee minut syliinsä. "Mitäs sanoisit jos mentäis rannalle uimaan?" ehdottaa Jungkook. "JOOO" kiljaisen iloisena. Jungkook kantaa minut huoneeseeni ja heittää sängylleni. Tuo juoksee huoneeseensa ja vaihtaaa uimahousunsa niikon minäkin. Otan muovipussin ja laitan sinne kaksi pyyhettä. Palaan Jungkookin luo ja juoksemme kilpaa eteiseen. Laitan sandaalit jalkaan ja menemme sitten ulos. "HEIPPA!!" kiljun.
Saavumme Jungkookin kanssa ranalle. Levitämme tavaramme pyyhkeiden päälle. Jungkook ottaa paitansa pois mutta itse jätän värikkään t-paitani päälleni. Jungkook ottaa minut taas syliinsä ja juoksee veteen. Tuo kaatuu veteen nauraen. alan roiskia Jungkookkia päin vettä nauraen.
Pian vedän Jungkookin itseäni vasten ja kurotun painamaan huuleni tuon omia vasten. Tunne on täydellinen. Kaikki on hyvin, saan olla poikaystäväni kanssa, omistan hyviä ystäviä, oikeastaan kaikki on hyvin.
irtaudumme suudelmasta ja katsomme toisiamme silmiin. "Rakastan sua..." kuiskaan hymyillen.
Okei eli tää tarina oli täs :)
Aik tönkköne loppu mut ihs.
Toivon et joku tykkäs täst tarinast💕
KAMU SEDANG MEMBACA
nothing like us || Taekook
Fiksi PenggemarSuomeks oleva Taekook tarina tai joku vastaava joka tulee sisältämään Yoonminiä :) VALMIS