J U N G K O O K
Hetken hiljaisuuden jälkeen Taehyung jatkaa leipänsä nakertamista keskittyneesti ja onnellinen hymy kasvoillaan. Naurahdan hieman sillä tuo poika on niin höpsö.
Raahaudun olohuoneeseen missä Namjoon ja Jin he keskustelevat sohvalla jostain mikä ei minua oikeestaan kiinnosta. "Moi Jungkook!" huudahtaa Namjoon ja hymyilee omaa hymyään huomattuaan minut. "Moi", sanon hieman hymyillen ja istun harmaalle sohvalle. Tuijotan ilmeettömänä seinää ja huokaisen syvään. "Voinko kertoo teille yhen jutun?" kysyn ja katson noita. "Toki, mikä on Kuukie?" kysyy Jin, kuulen pojan äänessä hiukan huolestunuisuutta. Jin istuu viereeni feidaten namjoonin ja asettaa kätensä olkapäälleni. "no tota.." sanahdan ja siirrän katseeni ikkunaan. Namjoon istahtaa Jinin viereen ja katsoo minua uteliaana. Katson ympärilleni varmistaakseni ettei Tae tai kukaan muu ulkopuolinen olisi lähistöllä. "No ette sitten kerro tätä muille", sanon ja katson murhaavasti Jiniä ja Namjoonia. "Eiei", sanoo Namjoon.
Uskottavaa.
Vilkaisen ympärilleni. "No mä oon ihastunu Taeen ja musta tuntuu et Hobikin on ihastunu Taeen ja mä oon varma et Tae on ihastunu Hobiin eikä muhun", sanon erittäin sekavasti, jopa hiamam dramaattisesti ja muuta kyynel vierähtää pehmeälle poskelleni.
Miksi itken??
"Meidän pikku Jungkook on rakastunu! Aww :3" sanoo Jin kikattaen ja lyö minua käteen hellästi. "n-niin.." inisen hiljaa ja katson maata punaisena. "Keneen tai mihin?" kysyy matala ääni takaani joka kuuluu kelle muullekaan kuin taehyungille. "Yhtiin kenkiin", keksin paniikissa hätävalheen ja käännyn Taehyungiin päin. "Okei ^^" sanoo Taehyung iloisesti hymyillen. Hymyilen ja katson pojan suloisia silmiä.
Rakastan noita silmiä.
Havahdun katsomaan muualle kun ovi pamahtaa. Sisään tulee nauravat Jimin ja Yoongi. Yoongi ja Jimin näyttävät yhdessä niin onnellisilta. Haluan saman tilanteen minulle ja Taelle! Nyt!
Nonu taas uus osa! Tää on vähä lyhyempi ja Sanokaan toki jos tykkäätte tästä :3💕
-alienvaavi✌🏻
ESTÁS LEYENDO
nothing like us || Taekook
FanficSuomeks oleva Taekook tarina tai joku vastaava joka tulee sisältämään Yoonminiä :) VALMIS