20.

81 7 2
                                    

Elizabet
Už mi je o čosi lepšie, no stále neviem prečo mi to urobila. A prečo mi po tom páde bolo tak zle? Možno to je nejaké znamenie. Znamenie, že nemám korčuľovať bez Gregoria. Boli sme super pár, no skončilo sa to. Čo som to dopekla spravila? Opustila som nejlepšieho človeka, len aby som bola šťastná. No skutočné šťastie som pociťovala, len pri korčuľovaní s Gregoriom. Naozaj to chcem takto? Musím zavolať Gregoriovi.

Elis - Ahoj Gregorio
Greg - Elizabet?
Elis - Potrebujem sa s tebou vážne porozprávať
Greg - Čo sa deje?
Elis - Dnes som znovu prežila vlastnú prehru a neviem, či chcem aj naďalej korčuľovať sama. S tebou to bolo iné
Greg - Aj ja som dnes siahol na svoje dno. Bez teba moje korčuľovanie stráca zmysel
Elis - Ja sa nedokážem rozhodnúť. Tento klub je super, no a takúto šancu už nikdy nedostanem. No potrebujem korčuľovať s tebou. Ty si môj život
Greg - Elizabet aj ja neviem, či sa mám vzdať súťaže, ktorá ma zavedie k mojim snom. No v hĺbke srdca cítim, že my dvaja sme si na ploche súdení
Elis - Gregorio naše životy budú navždy spojené tým, čo sme si spolu prežili. Ahoj
Greg - Ahoj

Tak ak toto nebolo znamenie tak naozaj neviem. Obom nám prišlo zle a premietali sa nám zážitky. Osud nás dvoch chce dať znovu dokopy. Ale prečo? Odblokúvam mobil a pozerám si stránku plochy, za ktorú súťaží Gregorio. Píše sa tam:,,Majstrej korčuliarskeho remesla má našlapnuté na výťaztvo. Zničí mu túto šancu jeho záhadný kolabs? Dúfame, že sa z toho čoskoro dostane a prinesie nám domov zlato.'' Pod týmto príspevkom bolo video. Spustila som si ho a nedokázala som sa vynadívať. Korčuľoval naozaj geniálne. No potom to prišlo. Stál tam a zrazu padol na zem. Bolo mi tak ľúto, že som nemohla byť pri ňom a znova mu pomôcť. Potom som si to video púšťala stále dookola a sledovala som, ako sa mu neuveriteľne darí. Je proste hviezda. Či už so mnou v páre, alebo osamote. Vždy si vie získať divákov a prekvapiť ich. Je proste úžastný. Tréner ma dnes poslal radšej na byt. Aby som si mohla oddýchnuť. Ja...ja sa musím vrátiť ku Gregoriovi, ja ho potrebujem. Nedokážem bez neho korčuľovať, no nemôžem ani zahodiť životnú šancu byť členkou najprestížnejšieho korčuliarskeho klubu. Čo sa to so mnou stalo? Prečo beriem Gregoria a úspešný klub na rovnakú úroveň? Prečo strácam svoje najväčšie priority? Môj život sa od príchodu do klubu zmenil a bude sa meniť ešte viac. Proste sa môj život mení. Strácam sa v nekonečnom bludisku ciest a myšlienok v mojej hlave. Je to akoby som prestala vnímať svoje pocity. Som neskutočne unavená a zaspávam.

Gregorio
Po tom telefonáte som si bol na sto percent istý, že to bolo znamenie, aby som prestal sólovú karieru a korčuľoval znovu v páre s Elizabet. Už mi je trochu lepšie a odchádzam. Slávnostné vyhodnotenie bude až zajtra, tak odchádzam na hotel. Chloe, Daniel a Miriam tam potom prichádzajú tiež. Ležím v posteli, keď sa mi začne všetko točiť a zahmlievať. Cítim, ako začínam blednúť. Miriam si to hneď všimne a zavolá sanitku, ktorá ma odvezie do nemocnice. Musia mi dať infúziu. Trochu to pomohlo, no ja aj tak cítim, že to mám vzdať. Sólová kariera je pre veľmi silných ľudí. A to ja bezpochyby nie som. V nemocnici si ma ešte radšej pár dní nechajú. Miriam so strachom v očiach pozrela do papierov

Miriam - Budeš v poriadku
Greg - Prečo ten strach v očiach Miriam?
Miriam - Ja nemám strach
Greg - Miriam mne môžeš povedať pravdu. Čo sa píše v tých papieroch?
Miriam - Nič vážne Gregorio
Greg - A prečo si potom tak zneistela?
Miriam - ... No tak dobre. Tvoje výsledky naznačujú, že môže ísť o určitý druh choroby, ktorá sa nedá liečiť. Musia ti urobiť ešte testy, aby sa dozvedeli viac. Gregorio tvoj život sa zmenil a bude sa meniť ešte viac. Mala by som zavolať Elizabet
Greg - Prosím nevolaj jej. Má to v tom klube teraz veľmi ťažké. Nesmie vedieť, že som v nemocnici. Pripomenulo by jej to určité problémy, na ktoré si nechce spomýnať.

Nakoniec sa mi podarilo Miriam presvedčiť, aby nevolala Elizabet. Elizabet ma toho dosť a nepotrebuje ďalšie problémy. Mám chuť za ňou ísť a všetko jej vyrozprávať do očí. Bojím sa, že ju stratím. Naša láska pomaly slabne a trhá sa. Odišla a ja cítim, že pomaly odchádza aj z môjho života. Je to smutné, no ja už asi dlhšie neudržím vsťah na diaľku. Je to až príliž náročné. Odblokúvam mobil, zapínam wifi a vtedy mi príde upozornenie na článok. Píše sa v ňom:,,Gregoriov zdravotný stav sa zhoršil a pripútal ho na nemocničné lôžko. Bude schopný pokračovať v súťaži a splniť si tak svoj veľký sen? Všetci dúfame v jeho uzdravenie.'' To nie je možné. A Elizabet sa to asi dozvedela tiež.

Túto časť venujem -storywritter-.

Cesta za slávouOnde histórias criam vida. Descubra agora