Pov Anne
Ik werd wakker van me wekker en zetten hem uit het was nu 6:30 ik had dus nog precies anderhalf uur voordat ik op school moest zijn.
Ik stond op een deed een kort broekje met daarop een shirtje met streepjes aan een leuk klein kettinkje en zwarte lage all stars.
Ik liep snel naar beneden om wat te gaan eten want Lauren en James zouden om 7 uur al vertrekken.
Het eten voor mij stond al klaar en me oom en tante waren boven spullen aan het inpakken.
Ik was klaar met eten en ging naar boven om mijn haar alvast te doen en nadat James en Lauren weg waren zou ik de rest pas doen.
Het was nu 6:55 en ik liep snel naar beneden.
"Anne we moeten nu echt gaan pas goed op je zelf." Zei me tante.
"Ja zal ik doen veel plezier ik ga jullie echt missen." Stiekem had ik wel zin om alleen thuis te zijn je kan alles doen waar je zin in hebt.
Ze laden de taxi in en ze zeggen nog voor de laatste keer gedag ik geef me oom en tante nog een kus en de taxi rijd weg.
Ik ging weer naar binnen en ging de rest van me ochtend routine doen ik wou namelijk een goede eerste indruk maken op school.
Na 45 minuten ging de bel en ik deed open.
"Hey Anne zullen we naar school gaan?" Vroeg Milou.
"Ja is goed ik pak ff m'n tas." Ik renden naar boven en pakte me tas en me telefoon.
"Kom we gaan." Zei Milou en we begonnen te fietsen na 10 minuutjes kwamen we aan op school we hadden nog even om me boeken en kluissleutel op te halen en naar onze kluisjes te gaan.
Ik liep de school binnen en iedereen keek me aan mijn ogen vielen op een hele knappe jongen dat zou Shawn wel moeten zijn de badboy van de school.
Milou zei dat ze naar de wc moest en dat ze zo terug zou komen.
Ik liep naar de receptie om me boeken en kluissleutel alvast te halen.Pov Shawn
Ik zag een heel knap meisje binnen komen met Milou zou dat het nieuwe meisje zijn die bij ons in de klas komt?
Ik hoopte het stiekem wel.
Ik zag haar een doos vol boeken optillen dus dat zal wel het nieuwe meisje zijn.
Ik moest lachen want ze zat te klunzen met de doos vol boeken toen ze me hoorden lachen begon ze tegen me te praten.
"Hey jij daar je kan wel daar blijven staan en me uitlachen maar je kan me ook komen helpen."
Wow dit meisje had pit daar hield ik wel van ik vond haar nu al leuk.
"Hey rustig jij ik kan nu ook weg lopen en je helemaal niet helpen" zei ik om haar te plagen.
"Lekker aardig ben jij eerst ga je me uitlachen en dan weg lopen." Zei ze snel terug ik liep naar haar toe en nam de doos van haar over.
"Waar moet je heen babe?"
"Ik ben je babe niet en ik moet naar rij 110 kluisje 4"
"Ik zit ook in die rij 'babe'" zei ik met nadruk op babe.
"Kan je stoppen met babe te zeggen?" Vroeg ze aan mij.
"Alleen als je zegt hoe je heet." Onder tussen zetten ik haar doos met boeken neer.
"Ik heet Anne stop je nu met me babe te noemen?"
"ik heet Shawn en nee ik ga niet stoppen met je babe te noemen" zei ik eigenwijs en flirterig te gelijke tijd.
"Dan ga ik je 'shawnteren'" ze ging heel hard lachen om haar eigen grap.
"Hoe wil je me dan 'shawnteren' dat gaat je nooit lukken."
"O nee wedden van wel"
"Oké is goed waar wil je op wedden"
"Al ik je kan chanteren dan moet jij mijn doos boeken tillen, de hele dag mijn tas dragen en mag je me geen babe meer noemen." Zei ze vast besloten.
"Oké is goed en als win dan krijg ik van jou een kus."
"Oké is goed ga die doos boeken maar alvast tillen en stop maar weer met babe te zeggen"
"Hoezo je hebt nog geen goede reden gegeven om er mee te stoppen" ik zag dat ze aan het denken was waarmee ze me kon over halen.
"Ehm.. nou... als je er mee stopt dan mag je vrijdag op me feestje komen"
"Oké jij hebt gewonnen op een voorwaarden als ik vrijdag meteen na school mee mag"
"Oke is goed" zei ze ik zag Milou aan komen lopen en pakte de doos met boeken van Anne over om naar haar kluisje te lopen.
"Shawn sinds wanneer draag jij iemands anders boeken?" Vroeg Milou.
"Sinds dat hij een weddenschap verloren heeft." Hoorden ik Anne lachend zeggen.
We liepen naar Anne's kluisje en zetten haar boeken in haar kluisje.
"Wat voor vakken hebben we?" Vroeg Anne.
"We hebben bio en wiskunde." Antwoorden ik.
Anne deed haar boeken in haar tas en deed haar kluisje dicht.
"Hier heb je me tas." Ze drukte haar tas in mijn handen en liep met Milou naar het bio lokaal.
"Hallo Anne kan je jezelf even voorstellen aan je nieuwe klas." Vroeg meneer Jansen.
"Nou ik ben Anne ik word vrijdag 17 jaar jullie mogen trouwens allemaal komen en ik kom uit Nederland." Zei Anne.
Daarna liep ze naar achter en ging voor me zitten naast Milou.
"Jongens en meisjes vandaag omdat Anne er is gaan we niet werken maar mag je met elkaar praten dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen." Zei meneer Jansen.Pov Anne
Nadat meneer Jansen dat had gezegd begon iedereen te praten.
"Hey Milou zullen we vandaag bij mij gaan zwemmen er is niemand thuis." Zei ik.
"Ja leuk alleen dan ga ik wel even langs huis om me bikini te halen dat duurt ongeveer een half uurtje." Zei Milou.
"Nee joh ga gewoon in je ondergoed." Zei ik.
"Als jij dan ook in je ondergoed gaat."
"Oké is goed dan ga ik ook in me ondergoed." Ik had nadat ik het zij al spijt want Shawn hoorden het.Pov Shawn
"Wacht wat zeiden jullie jullie gaan zwemmen en vragen mij niet mee." Zei ik teleurgesteld.
"Nou je mag niet mee want wij gaan in ons ondergoed en dat hoef jij niet te zien." Siste Anne terug.
"Je ondergoed is het zelfde als je bikini hoor."
"Laat hem gewoon komen we kunnen hem altijd nog weg sturen." Stelde Milou voor.
"Oké dan ga je mee maar dan doe ik wel ander ondergoed aan." Zei Anne twijfelend.
"Hoezo ander ondergoed." Vroeg ik met een grote lach op mijn gezicht ik wist zelf ook wel dat ze een string aan had maar ik wou het van haar horen.
"Gaat je niks aan." Zei ze snel terug.
Nadat alleen lessen afgelopen waren liepen we naar de fietsenstalling toe.--------------------
Sorry dat ik steeds de Pov ('point of view' voor de mensen die het nog niet wisten) veranderden.
JE LEEST
Sexlessons ft Shawn Mendes (Dutch)
FanfictionTijdens Anne haar studie in Nederland mishandeld haar moeder haar dit probeert ze te verbergen voor haar vrienden. Haar vriendin Emma komt eruit eindelijk toch achter en Anne verhuisd hierdoor naar haar tante Lauren en haar oom James in Canada. Op...