Pov Anne
Ik werd wakker met een steek ik me arm ik til me t-shirt voorzichtig op en zie een enorme blauwe plek.
Ik loop naar beneden en pak een boterham en een glas water.
Ik eet en drink het snel op dan komt me moeder de kamer in.
"Ik had gezegd dat ik jou niet meer wil zien ben je doof" ze komt naar me en schopt hard tegen me scheenbeen aan.
Ik voel een pijnlijke steek door me lichaam gaan.
Snel ga ik naar boven en hoor ik me moeder nog wat roepen.
"Had ik je maar nooit genomen je brengt ongeluk" roept ze naar boven.
Daarna is het een halve minuut stil en schreeuwt ze weer naar boven.
"Ik heb nooit een kind gewild ik deed het alleen voor je vader."
Op dat moment besefte ik me opeens waarom me moeder en ik geen goede band hadden ze deed altijd al gemeen maar nu ging het echt te ver.
Zo snel als ik kon deed ik een lange broek aan een een t-shirt met lange mouwen om me blauwe te verbergen.
Ik verliet het huis en reed naar het bruggetje om daar te wachten op Emma.
Ik was 15 minuten te vroeg maar ik wou echt niet langer thuis zijn.
Ik was bang om nog meer klappen te krijgen.
Na 15 minuten kwam Emma aan ze keek me verbaasd aan.
"Zo dat is ook de eerste keer dat je niet te laat komt zullen we naar school fietsen?"
"Ja is goed" en we gingen naar school.
We liepen naar onze kluisje om onze boeken te pakken.
"Sinds wanneer draag jij t-shirts met lange mouwen dat vind je toch niet mooi"
"Ik vond dit shirtje wel leuk" zeg ik snel.
"Oke kom we moeten nu echt naar bio" zei ze en pakte me arm een pijnlijke steek schiet door me arm.
"Auw" roep ik.Pov Emma
Het is toch niet dat ik denk dat het is zou ze worden geslagen door haar moeder.
Ik wist dat ze nooit een goede band met haar moeder had maar ik wist niet dat ze geslagen werdt.
Ze draagt nooit een lang shirt en ze heeft pijn in haar arm probeert ze iets te verbergen.
"Anne mag ik je arm zien" vraag ik voorzichtig.
"H-hoezo wil je dat zien"
"Waarom mag ik het niet zien" "waarom wel" zegt ze snel.
Ik pak haar beet en doe haar mouw om hoog en ik schrik een super grote blauwe plek met een bloed uitstorting op haar arm haar moeder moet haar echt hard hebben geslagen.
"Hoe kom je aan?" Vraag ik snel voor dat ze over een ander onderwerp gaat praten.
"I-ik ben tegen de k-kast aan gelopen" ik zie gewoon dat ze liegt en hoor het aan haar stem.
"Wie heeft dit gedaan?"
"N-niemand" zegt Anne met tranen in de ogen.
"Zegt het nou gewoon"
"Oké me moeder heeft me geslagen" haar ogen zijn nu helemaal rood en opgezwollen.
"Heeft ze je nog meer pijn gedaan?"
Ze legt heel het verhaal uit dat haar moeder nooit een kind wou, dat ze haar heeft geschopt tegen haar scheenbeen in de maag en op de arm heeft geslagen en dat ze volgens haar moeder het ongeluk heeft veroorzaakt van haar vader.
Als ze klaar is met vertellen begint ze te huilen.
"Anne heb je hier nog familie wonen dan kan je daar gaan wonen"
"Ik heb hier geen familie meer het enige wat ik nog heb zijn me oom en tante maar die wonen in Canada"
"Je moet daar gaan wonen je moeder mag je niet mishandelen en daar ben je veilig" zeg ik.
Nu begint ze nog harder te huilen.
"I-ik w-wil niet w-weg".
"Maar je moet je bent hier niet veilig"
"Z-zullen we dan me t-tante morgen bellen" zegt Anne met een schokkende stem.
"Ja is goed laten we nu maar naar bio gaan voor dat we weer te laat komen."
En we lopen naar het bio lokaal.--------------------
JE LEEST
Sexlessons ft Shawn Mendes (Dutch)
FanficTijdens Anne haar studie in Nederland mishandeld haar moeder haar dit probeert ze te verbergen voor haar vrienden. Haar vriendin Emma komt eruit eindelijk toch achter en Anne verhuisd hierdoor naar haar tante Lauren en haar oom James in Canada. Op...