13

2.3K 24 11
                                    


Pov Anne

We komen aan en zetten onze fiets in de schuur.
"Anne kan je dat van net alsjeblieft niet door vertellen anders gaat me reputatie er aan."
"Ja is goed ik zal niets zeggen als je dat van mij ook niet aan mensen vertelt."
Hij knikt en we lopen al richting mijn huis.
Ik snap hem wel dat hij het niet wilt doen met elk meisje want daar krijg je altijd weer gezeur mee, je kan natuurlijk ook liegen.
Maar wat zou dat meisje er van vinden dat hij liegt of heeft ze geen relatie meer met Shawn.
Zoveel vragen spoken er door me hoofd misschien kan ik het morgen wel aan hem vragen.
We komen de woonkamer binnen en zien Milou slapend op de bank met naast haar een bak chips.
De tafels staan al op zijn plek en er hangt al versiering.
Hebben Shawn en ik er dan zo lang over gedaan.
Snel kijk ik op de klok we waren half 2 uit van school en het is nu kwart over 4 oké we hebben er best lang over gedaan.
"MILOU... wakker worden!" schreeuw ik Milou wakker.
Milou schrikt zo dat ze de bak met chips omgooit die naast haar op de bank lag.
"O..heey dat duurde lang." Zegt Milou gapend.
Onder tussen zet Shawn de tassen met het eten en drinken op tafel.
"Laten we even alles klaar zetten voor dat de iedereen komt" Zeg ik.

Na dat we met alles klaar zijn gaat de bel.
Dat zal vast de pizzabezorger zijn.
In de tussentijd dat we bezig waren met alles klaar te zetten kregen we best veel honger en hadden we maar pizza besteld.
"Ik doe wel open!" Roept Milou vanuit de keuken.
Nu zijn alleen ik en Shawn nog in de woonkamer, best ongemakkelijk want het is nu al drie minuten stil waar blijft Milou nou.
We zitten nog steeds ongemakkelijk naast elkaar op de bank tot Shawn opeens begint te praten.
"Uhhmm heb je zin in je feestje?" Vraagt Shawn en beetje verlegen.
Hoe kan hij nou soms opeens zo verlegen zijn en dan weer zo arrogant.
"Ja best wel nu kan ik nieuwe mensen leren kennen, kijkt niemand me meer na en noemt niemand me meer 'het nieuwe meisje'." Antwoord ik verlegen en het is weer stil.
Shawn komt steeds een stuk dichter bij zitten waar ik erg nerveus van word.
Ik voel langzaam me hart sneller kloppen.
Zijn gezicht is nu zo dicht bij dat van mij dat ik zijn adem zachtjes mijn lippen voel raken.
Hij komt steeds dichterbij en op het moment dat we net willen gaan zoenen gaat de deur van de gang open en komt Milou met de dozen pizza binnen.
Snel deinst Shawn naar achter en gaat normaal zitten en ik ik blijf nog steeds in shok van net als bevroren zitten.
Milou leek het niet door te hebben want ze kwam binnen met de dozen pizza en zat tegelijkertijd op haar telefoon.
Dan kijkt ze op "sorry dat het zo lang duurde die bezorger was zo hot en hij gaf zijn nummer!" Roept Milou hysterisch.
Ik denk terug aan wat had kunnen gebeuren als Milou niet binnen was gekomen.
Ik weet nu ook echt niet wat ik van Shawn moet vinden de ene keer is hij zo lief en aardig en de andere keer zo arrogant.
Maar toch op een of andere manier word ik door hem aan getrokken, misschien omdat hij zo knap is of omdat hij soms zo lief kan zijn.

Nadat we onze pizza op hebben gezeten was het al 8 uur en om 9 uur zou het feest beginnen dus gingen we samen een film kijken.
"Zou ik popcorn pakken!" Roept ik uit de keuken.
"Ja is goed!" Roept Milou.
Ondertussen dat ik de popcorn pak zouden zij een film uit kiezen.
Na een tijdje kom ik binnen met een dienblad met drie glazen cola en een grote bak popcorn.
Ik zet het op de tafel neer ik ga op de bak zitten naast Shawn.
"Welke film gaan we kijken?" Vraag ik aan Shawn met een blij gezicht.
"We gaan een horrorfilm kijken." Zegt hij met een grijns.
Langzaam trekt de glimlach van me gezicht weg.
Milou komt de kamer ik gelopen, zet de lampen uit, gaat op de andere bank zitten en zet de film aan.
"Uhm.... zullen we een andere film kijken een leuke?" Vraag ik.
"Meer dit is toch een leuke film." Zegt Shawn.
"Sssstt wees eens stil ik versta er niets van." Zegt Milou pissig.
Nu durf ik al helemaal niets meer te zeggen en kijk ik maar naar het beeldscherm.

Opeens hoor ik iemand heel hard schreeuwen, ik schrik zo erg dat ik zelf ook mee schreeuw en verstop mijn hoofd achter Shawn's schouder.
Shawn begint hard te lachen.
Beschaamd haal ik mijn hoofd weg achter zijn schouder, ik kijk een beetje verleggen om me heen.
Shawn probeert het niet te ongemakkelijk voor me te maken en slaat zijn arm om me heen, meteen voel ik me al een stuk veiliger.
De film is steeds enger aan het worden en ik betrap me zelf erop dat ik steeds dichter tegen Shawn aan ga liggen.
Snel kijk ik me telefoon nog 10 minuten en de mensen komen al dit is een goed excuus om de film te stoppen.
"Uhmm jongens de mensen komen over 10 minuten al we moeten nog de bekers klaar zetten." Nu ben ik eindelijk van deze verschrikkelijk film af.

Na alles klaar is gezet gaat de bel de eerste mensen komen binnen het zijn vrienden van Shawn en ook van Milou.
Cameron, Taylor, Aaron, Nash en de 2 Jack's.
"Hey." Zeg ik tegen alle jongens en geef ze een knuffel net als Milou doet.
Shawn geeft ze zo'n rare jongens knuffel.
Na een tijdje staat de muziek hard en is het huis al vol met veel mensen van school en vrienden van die mensen.
Shawn en ik gaan tegen elkaar bierpong spelen alleen dan met ander drank wat door elkaar is gemixt.
Ondertussen heb ik al wat meer drank op en ben ik al wat losser geworden.
"Yes raak." Roep ik hard en begin te giechelen als Shawn me eerst nep-boos aankijkt en dan de beker met drank snel leeg drinkt.
"Ik ga dit spel nooit meer met je spelen."
Zegt hij tegen me waardoor ik nog harder begin te lachen.
Uiteindelijk heb ik gewonnen.
"Shawnie is niet zo goed in bierpong." Plaag ik hem.
Shawn pakt me vast en gooit me over zijn schouder.
"Wat doe je. Laat me los!!" Roep ik en begin op zijn rug te slaan.
Hij loopt naar buiten naar het zwembad, Onee daar ga ik dan.
"Neeeee Shawn doe normaaahhhhhhl!!" Op het moment dat hij me weg gooit trek ik hem met me mee in het water. PLONS. Met een klap vallen we in het water.
Me jurkje is nu aan me lichaam vast geplakt en benadrukt nu al me rondingen nog erger.
Ik kijk hem nu aan en we beginnen heel hard te lachen.
Shawn staat alweer op de grond en helpt me met me uit het water te halen.
Wauw ze sixpack is echt goed te zien door ze shirt en is heel mooi, ik blijf er maar naar staren.
Ik word uit me trans gehaald door iemand die wat tegen me zegt.
"Zo wat zie jij er lekker uit in die jurk." Ik draai me om en zie iemand die ik liever niet had willen zien. Jason.
Wat doet hij hier nu weer.
Hij weet dat ik toch niet vanavond met hem naar bed ga, ookal wil ik geen maagd meer zijn ik ga het niet weg geven aan zo'n eikel.
"Hou je bek dicht!" Zegt Shawn tegen Jason.
Ze staan al klaar om elkaar verrot teslaan maar ik hou ze uit elkaar en trek Shawn met me mee het huis in.
Ik probeer het huis zo min mogelijk nat te maken en ook niet tegen dansende mensen aan te lopen.
Shawn is heel boos en wilt steeds terug naar buiten om Jason te gaan slaan maar is dat dan alleen omdat Jason dat tegen mij zei of is er nog iets anders waarom hij zo boos is.
Hij blijft maar tegen stribbelen dus begin ik tegen hem te praten, terwijl ik mijn hand op zijn natte gespannen armen leg en zachtjes overheen wrijf.
"Shawn we moeten echt wat anders aan gaan doen want straks word je nog ziek." Zeg ik zacht en zo lief mogelijk tegen hem om hem wat rustiger te maken.
Hij ontspant ze armen wat onder mij grip en loopt langzaam met me mee naar boven.

************************

Daar ben ik weeeeerrr.
Heel lang geleden oeps.
Ik vergeet het steeds maar nu is het bijna vakantie dus heb ik op school alleen nog maar nutteloze lessen en geen toetsen en huiswerk meer.
Ik heb dus weer tijd!!
Hier is weer een verhaal waar jullie lang op hebben gewacht.
Ik hoop dat jullie er van hebben genotten.

Xx me 😘

Sexlessons ft Shawn Mendes (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu