Pov Anne
Ik was klaar om naar school te gaan ik zat nu te wachten tot Milou aan zou bellen.
"Ding dong" dat zou Milou moeten zijn.
Ik deed open en we fietsen naar school op school aangekomen zaggen we Shawn met een groep jongens staan.
"Hey" zei Milou tegen de jongen en gaf ze allemaal een knuffel.
"Hey ik ben Anne." Zei ik verlegen.
"O hoi ik ben Cameron."
"Aaron."
"Taylor."
"Nash."
"Jack G maar je mag me ook Gilinsky noemen."
"Jack J maar noem me maar Johnson."
Ik gaf ze allemaal een knuffel en ging daarna naar Shawn toe.
"Hey Anne." Zei Shawn.
"Hey Shawn." Hij gaf me een knuffel en kneep ik me kont.
"Shawn wat doe je?!"
"In je bil knijpen." Fluisterde hij in me oor.
"Niet doen." Siste ik terug.
Ik liep weg met Milou en voelden zijn ogen in me rug prikken.Na school kwamen al de jongens die ik vanmiddag had ontmoet naar ons toe.
"Milou en Anne komen jullie ook naar mijn huis?" Vroeg Taylor.
"Ja wij komen." Zei Milou zonder het te overleggen en liep naar de fietsenstalling waar de jongens niet waren.
"Anne je moet me helpen."
Ik ging naar haar toe.
"Waarmee en kon je niet even overleggen misschien wil ik wel niet." Zei ik een beetje geïrriteerd.
"Ga alsjeblieft mee voor mij."
"Hoezo?"
"Ik zeg het als je het aan niemand door verteld."
"Oké zeg maar."
"Nou ik ehh.... vind Taylor leuk en ik wil dat jij me helpt want waarschijnlijk gaan we truth or dare doen want hun doen dat altijd en ik wil dat jij me koppelt met Taylor." Legde ze uit.
"Oké maar ik ga mee alleen voor jou."
We pakte onze fietsen en reden mee met de jongens naar Taylors huis.
We kwamen aan bij Taylors huis en gingen naar binnen Milou trok me mee naar de bank en ging zitten Taylor ging naast Milou zitten en Shawn naast mij de andere jongens gingen op de bank en op de grond zitten.
"Kom laten we truth or dare doen." Zei Cameron, Milou keek me meteen aan en ik knikte snel naar haar zodat niemand het door had.
"Wie begint?" Vroeg Aaron.
"Ik begin wel." Zei Shawn.
"Oké truth or dare aan Taylor." Zei Shawn.
"Doe maar truth."
"Oké zeg wie je leuk vind."
"Moet ik dat echt zeggen?" Vroeg Taylor terwijl hij rood werd.
"Ja."
"Oké emhh op Milou." Zei Taylor terwijl hij nog roder werd ik zag Milou blij kijken.
"Taylor jij bent." Zei Shawn.
"Truth or dare aan Anne."
"Doe maar truth."
"Waarom ben je verhuisd naar Canada?" Toen hij dat zei dacht ik weer aan mijn vader en aan me moeder die me had mishandelt ik krijg tranen in me ogen de laatste tijd was ik me vader en moeder vergeten.
Shawn gaf me een knuffel en ik legde me hoofd op zijn borst.
"Gaat het." Fluisterde hij in me oor.
"Ja hoor." Zei ik snikkend terug en besloot het verhaal maar te vertellen.
"M-mijn......vader heeft een auto-ongeluk gehad en is daar aan O-overleden." Nadat ik dat zei keken ze me allemaal aan en was het een tijdje stil.
"Gecondoleerd." Zeiden ze allemaal om ste beurt.
"Mag ik vragen waarom je dan niet ik Nederland bleef." Vroeg Taylor met veel interesse.
"Na de dood van me vader kon me moeder niet meer voor me zorgen." Ik loog want ik wou niet dat ze wisten wat me moeder had gedaan toch keek iedereen me met medelijden aan.
"Kom we gaan even wat water halen." Zei Shawn tegen mij en nam me mee naar de keuken.
"Gaat het?"
"Ja hoor." Hij deed de kraan aan en vulden een glas met water en gaf het aan mij.
"Dankje." Zei ik en gaf hem een knuffel.
We gingen terug en ik probeerde niet te denken aan me vader en moeder na een poosje lukte het een beetje.
"Truth or dare aan Milou." Zei ik tegen haar we hadden afgesproken dat ze dare zou kiezen en dan zou ik zeggen dat ze met Taylor moest zoenen.
"Doe maar dare." Zei Milou.
"Zoen Taylor."
Ze keek naar Taylor en hij knikte dat hij het goed vond en ze begonnen te zoenen.
"Ohhhh Taylor en Milou." Hoorden ik Cameron zeggen.
Toen ze klaar waren was Milou aan de beurt.Pov Shawn
Ik en Milou hadden afgesproken dat ik Anne zou gaan zoenen door een dare om haar zelfverzekerder te laten worden.
"Truth or dare aan Shawn."
"Dare." Zei Shawn.
"Zoen Anne." Nadat Milou dat zei keek Anne haar aan met een dodelijke blik.
"Is het goed als ik je zoen?" Vroeg ik voorzichtig.
Ze knikte waarschijnlijk was dit haar eerste zoen dus wou ik het voorzichtig doen.
Ik ging dichter bij zitten en keek naar haar lippen ze deed haar ogen dicht en ik voelde haar zachte lippen op de mijne ze bewoog zacht mee alsof ze dit al vaker had gedaan na een tijdje stopte we en keken we elkaar aan ze glimlachte naar me.Pov Anne
Milou had zojuist gezegd dat ik met Shawn moest gaan zoenen.
"Is het goed als ik je zoen?" Vroeg Shawn aan mij.
Ik knikte en Shawn ging dichter bij zitten ik had nog nooit gezoend en was best zenuwachtig.
Shawn keek naar me lippen en ik sloot me ogen en boog iets meer voorover en voelde zijn lippen die echt zacht waren op de mijne dit voelde best goed het liefst wou ik langer door gaan maar dat deed ik niet ik stopte een keek hem aan met een glimlach.
Nadat we klaar waren met truth or dare kwam Shawn naar me toe.
"Weet je heel zeker dat je nooit vaker hebt gezoend?" Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht.
"Ja hoezo?"
"Omdat je het echt goed kan en meestal is de eerste zoen niet echt goed."
"Ehh..oké." Ik wist niet echt wat ik moest zeggen.
"Anne kom we gaan naar huis morgen moeten we weer naar school!" Riep Milou.
"Ik ga doeg." Zei ik tegen Shawn en liep weg.
"Tot morgen!" Hoorden ik Shawn nog roepen.
Ik en Milou liepen naar onze fietsen en fietsten naar Milou's huis daar aangekomen gingen we naar binnen.
"Ik ben thuis!" Riep Milou door het huis we hoorden niets terug dus waren waarschijnlijk alleen.
"En hoe was je eerste zoen?" Vroeg Milou terwijl ze haar wenkbrauwen heen en weer bewoog.
"Ehh wel goed denk ik."
"Wat zei hij trouwens voor dat wij daar weg gingen?"
"Dat hij me goed vond voor de eerste keer zoenen." Nadat ik dat zei werd ik een beetje rood.
"Je vind hem leuk hé."
"Nee echt niet hij is knap en op zich best aardig maar leuk vind ik hem niet." ik en Shawn ik heb hem alleen gezoend (wat ik niet erg vervelend vond omdat hij knap is) maar ik vind hem echt niet leuk volgens mij ligt hij elke week met een andere meisje in bed iewhh als ik er al aan denk word ik misselijk.
"Jaja, ik en Taylor hebben wat hé door jou." Zeg gaf me een knuffel van blijdschap.
"Leuk wanneer gaan jullie weer afspreken?"
"Nou donderdag avond."
"Dat is al over 2 dagen heb je wel iets leuks om aan te trekken?"
"Wil je me helpen met kleding zoeken?" Vroeg Milou.
"Ja is goed zullen we het nu doen?"
"Kom we gaan naar me kamer."
We liepen naar boven en gingen naar haar kledingkast.
"Ik zit te twijfelen tussen dit zwarte jurkje en deze jumpsuit, ik vind de jumpsuit leuk maar gaat moeilijk uit."
"Hij hoeft toch niet uit." Waar heeft ze het toch over.
"Laat maar welke zou ik aan doen?"
"Ik zou het jurkje doen."
Ik was er nog 1 uur en ging weer naar me huis toe thuis aangekomen opende ik me telefoon '1 berichten'.Anoniem: Hey kan ik donderdag naar je toe komen.
Afgeleverd om 18:12
Ik: wie is dit?
Afgeleverd om 18:36
Anoniem: Shawn.
Afgeleverd om 18:36
Ik: O hey Shawn hoe wil je in mijn contacten staan?
Afgeleverd om 18:37
Anoniem: doe maar Shawn❤️ gewoon als vrienden hoe wil jij in me contacten?
Afgeleverd om 18:38
Ik: doe maar Anne💞 ook gewoon als vrienden.
Afgeleverd om 18:38
Shawn❤️: oké maar kan ik donderdag naar je toe komen.
Afgeleverd om 18:39
Anne💞: ik ga naar de stad maar je mag wel mee.
Afgeleverd om 18:39
Shawn❤️: ja is goed zie je morgen op school tot dan.
Afgeleverd om 18:40
Anne💞: tot morgen.
--------------------
JE LEEST
Sexlessons ft Shawn Mendes (Dutch)
FanfictionTijdens Anne haar studie in Nederland mishandeld haar moeder haar dit probeert ze te verbergen voor haar vrienden. Haar vriendin Emma komt eruit eindelijk toch achter en Anne verhuisd hierdoor naar haar tante Lauren en haar oom James in Canada. Op...