🌙9.BÖLÜM🌙

1.4K 123 61
                                    

Medyada LizKook var!
Montajlar bana aittir..İstiyenler alabilir...İsmimi kırpmamak şartıyla.

Jungkook'un ağızından...

Lisa
-Saçmalama Jennie!!Ben bu aptalla gitmem!!

Jennie
-Lisa uzatma.Alt tarafı eve girip kasanın yerini öğrnemeye çalışıcaksınız..

Lisa bana bakıp,sabır diledi.

Ne var mış bende yani!!

Yakışıklıyım,kaslıyım,zekiyim..Ohh mis gibi erkeyim işte!

Niye beni istemiyor bu sarışın..Alınmalımıyım?

Lisa
-Eğer benim dediklerime uymassa.Onu gebertirim..

Diyip kahvaltı masasından kalkıp gitti.

Jennie soğuk bir şekilde bana baktı..

*Ne var*bakışı attıktan sonra.Derin nefes alıp konuşmak için ağızını araladı.

Jennie
-Yapman gereken şey çok basit.Lisa ile Victoria'nın evine gireceksin.Ve kasanın yerini bulacaksınız.Eğer acil bir durum olursa,telsizle bize sinyal göndericeksiniz.Biz anında oraya baskın yapacağız.

-Kasanın yerini öğrenince ne yapacağız peki?

Jennie
-Beklediğim soruda buydu...Kasanın yerini öğrenince telsizle Chanyeol ve Do'ya haber vericeksiniz..Onlar sizi camda bekliyor olucak.Bu kısımdan sonrası Chanyeol ve Do ya ait..

-Lisa açmıyomuydu ya şifreleri felan?

Jennie
-Evet öyleydi...Ama Chanyeol ve Do bunu beceremezdi.Acil durum olunca ikiside herşeyi eline yüzüne bulaştırırlar..Hem Lisa şifre çözmede o kadar iyi değil.Chanyeol daha iyi bu işte.Lisa genellikle güvenliği veya pusuları hallediyor..

Vaay beeğğğ.Sarışınıma bak seğğn...Huuu huuuğğğ...

Jimin
-Lisa niye tek gitmiyor?Jungkook'un da gitmesi şart mı?

Ya Hyung,sen niye karışıyosun yaa!Ne güzel kızla baş başa kalcam..

Jennie sinsice Jimin'e güldü..Töbeee..O ne lan.Kızın suratından tırstım.O NASIL GÜLÜŞ ABİ!Valla bu Jimin'e de şaşıyorum.Kız ona şeytanice sırıtıyo.Jimin'in yüzünde korktuğuna dair hiç bir mimik bile oynamıyo.Vaay beğğğ.Helal olsun...

Jennie
-Çünkü Komser, Lisa karanlıktan korkuyor.Evin ışıklarını yakıp girmiyecekler içeriye.Lisa karanlıktan korktuğu için girmiyecekti..Bu işide Lisa'dan başka kimse yapamaz..

Jimin kaşlarını çatıp,Jennie'ye korkunç bir şekilde bakmaya başladı.Lan bunların ikisinin de içine bir şey kaçmış...

Jimin
-Baekhyun gitsin.Sonuçta o düz duvarda gayet iyi yürüyebiliyor.Hem tehlikeli bir durum olduğunda da kolaylıkla kaçabilir..

Jennie göz devirip gülümsemesini genişletti...Valla ben korkmaya başlıyorum..Kendimi korku filmin de gibi hissediyorum..

Jennie
-Çok meraklısın komser. Ama Baekhyun'un dışarıyı göz etmesi gerekli..Her ihtimale karşı önlemimizi almamız şart

İkiside birbirlerine ölümcül bakışlarını atmaya başladılar...Ağağğa ortada kaldım beeğğğnn...Anneeğğğciim korkuyoruumm..

-Öhööğğ öhööğğ.Ne güzel bakışıyosunuz siz öyle.

İkiside bana *malmısın sen*bakışı attı...

Aralarından tırsak bir şekilde kalktım...Bunlar nasıl bir şey ya..Bi gün kulaktan kulağa sapık sapık konuşuyorlar.Töbe töbe..Bi gün bakışıyolar..Ertesi gün sövüşüyolar..Bu ne lan!!Beynim yandı..

DΣLİ KIZ~jєnmīn~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin