Medyada JenMin var!!
Jungkook'un ağızından.
Lisa bana ölümcül bakışlarını atmaya devam ediyordu..O dolabın kapısını açık bırakmamalıydım..
Lisa
-Senin yüzündrn yakalanacağız.Aferin..Dedi kısık sesle bana tıslayarak..
-Ağağa Lisa ben çok korkuyoom.Ya bizi tuvolette öldürüp kanımızla duvara"sıçarken öldüler"yazarsa...
Lisa bana göz devirip kapıyı dinlemeye başldı..
Lisa
-Ayak sesleri var..Diyip dehşetle bana baktı..
Lisa
-Buraya geliyolar,birşey yapma-O cümlesini tamamlayamadan kapı hızla açıldı.
Kapıyı açan adam bize silah doğrultuyordu.Ve arkadanda Victoria denilen kadın sırıtıyordu..
Adam ikimizinde kolundan tutup bizi çıkarttı..
Victoria
-Tamda tahmin ettiğim gibi,evime hırsız girmiş..Diyip şeytanice gülümsedi.
Valla bu gülüş hırsızlarada çok popiler..Jennie'den Victoria'ya kadar hepsinde var..
Victoria
-Evimde ne işiniz var!!Diye bağırdı.Onun bağırması üzerine yerimden sıçradım..O ne ses!
-Ş şey abla biz senin tuvoletinde yaşıyoruz da.Ama senin evin o kadar büyük ki sen bizi bile fark edemedin.Ağağağ ablaağğ biz çok fakiriiiğğz..Bizi evlatlık ağğğlll
Lisa anında koluma vurdu.
Lisa
-Aptal aptal konuşma...Victoria kahkaha attıktan sonra soğuk bir şekilde bana bakamya başladı.
Victoria
-Cidden çok komiksin.Ama seni mağlesef öldü-Tam o anda kapı kırıldı ve içeriye Jimin ve Jennie daldı..İkiside silahlıydı..
Jimin,operasyonlarda olduğu gibi ciddiydi.Tek fark üstünde üniformasının olmamasıydı.
Jennie
-Onları bırak...Diye tısladı..
Victoria
-Vay vay vaayy..Kimleri görüyorum..Jennie Kim!Jennie hiç istifini bozmadan,ona soğuk kanlılıkla bakmaya devam etti..
Victoria
-Bende diyorum,benimle başka kim uğraşabilir..Diyip yine o şeytanice gülümsemesini takındı..
Jennie
-Kes sesini!..Hemen onları bırak..Kollarımızdan bizi sımsıkı tutan adam,Jennie'yi hiç de takmışa benzemiyordu..
Victoria
-O değil de,seni hangi rüzgar attı buraya?Jennie
-Bize ait olanı almaya geldik.Dedi aynı soğuk kanlılıkla...
Victoria anlamış olacak ki sinsice sırıttı-yine-
Victoria
-Seni zeki kız,çaldığım şeyi benden çalıcaktın ha?Jennie onu takmayarak,elindeki silahın güvenlik kilidini serbest bıraktı.
Jennie
-Onları bırak,yoksa seni Vururum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DΣLİ KIZ~jєnmīn~
Fanfic"Senin de bir mesleğin var,benim de.Sen polissin,ben hırsız.Ve sen,benim işime engel oluyorsun komiser!" Korede,çok gizli bir çete var.Ve kimse bu çetenin nerede olduğunu,ya da neye benzediklerini bilmiyor.. İşlerini çok profesyonel yapıyorlar,ya...