Bölüm 2; "Survivor'a gidiyorum!"

201 12 9
                                    

Melabaaaaaaaa! yb erken geldi çünkü Ata (arkadaşım ve hikayedeki Kevin-Ryan. Yeni ismi Ryan) çok istedi. sizi seviyorum bebiqler <3 Iyi okumalar! 

HATIRLATMA: 

Kısa bi duş alıp kıyafetlerimi hemen üzerime geçirdim. saçlarımı başımdan topuz yapıp mutfağa, aşağıya indim. Mmmh! mis kokuyor! kesin yine Jasmine Pancake yaptı! Oleyy! merdivenleri birden ikili üçlü aşağı inip mutfağa koştum, tahmin ettiğim gibi Jasmine uzmanlık alanlarından biri olan mutfak işini yaparken titiz ve özenli davranıyordu. Tabikide Pancake yapıyordu! sırıtıp Jasmine'in arkasından gizlice atlayacaktım ama Maria beni fark etti, bende hemen sus işareti yapınca o da sırıtıp kıkırdamamak için kendini tuttu. Arkasından bam diye zıplayıp kremayı üzerimize dökmemizi sağlamış oldum. daha doğrusu Jasmine'in üstünü. Ben ve Maria kahkaha atarken Jasmine bize ilk başta pis pis baktı, sonra dayanamayıp o da bize katıldı. Jasmine hemen üstüne dökülmüş kremadan parmağına alıp burnuma sürdü. ya ben banyo yapmıştım! adaletsizliğe içimden isyan ederken biraz daha fazlasını Maria'nın yanağına ve anlına sürdü. daha büyük kahkalarla birlikte iş yemek savaşına döndü. Ama bu sefer emindim, Jasmine mutfağı tek başına silmeyecekti. bizede zorla sildirecekti. Tam o sırada kapı çaldı üçümüzde sırayla kapıya koşma yarışı yaptık. Kaç yaşındaydık? yirmi? hayır bu sefer on yaşında gibiydik! 

Kapıyı açmamızla şok olmam bir oldu. Eric ve yanında iki yakışıklı. 

BÖLÜM-2

Maria'nın Gözünden; 

Ben, Steph ve Jasmine kapıda duran üç yakışıklıya saçımızdaki, yüzümüzdeki ve ellerimizdeki pancake kremiyle bakarken herkül yapılı çocuk lafa girdi. şuan yerin dibine girsem fena olmazdı. tanrım? olmaz mı? hm. peki. teşekkürler.  

"Rahatsız etmedik umarım?" 

Yok canım! biz evde dışarıda böyle dolaşırız. hobimiz bu! 

"yok ya. biz sadece sabah eğlencesi yapıyorduk" dedikten sonra kıkırdadı Steph. Steph, bu durumda bile bizi kurtarabilen tek kişiydi zaten. herşeyi şakaya vurmayı çok iyi bilirdi. hepbirlikte bi sessizleşip birbirimize bakınca kahkaha attık.

"Steph, yine aynı Steph." dedi yapılı çocuk.

Bir dakika? Stephi nerden tanıyordu bu? Belkide yeni sevgilisiydi. evet, hala alışamadım. don gibi sevgili değiştiriyor bu kız. 

"Bir dakika siz tanışıyo-" sözümü tamamlayamadan kesti tabii. centilmen sanmıştım bide. 

"Klüpten." diyip göz kırptı. 

"Hmm. öyle mi?" dedim sahte olduğu belli bi sırıtışla birlikte.

"hı hı. öyle" dedi yamuk bi sırıtışla. Steph aramızda bi gıcıklık olduğunu anlayınca hemen ortaya atıldı.

"İçeri girsenize Eric. kapıda kaldınız. bide arkadaşlarınla tanıştırırsın." 

"Olur." dedi Eric. hmm, adı Ericmiş. beğendim.

Ryan'ın Gözünden;

-Biraz geriye, Eric'in eve dönüşüne alıyorum olayı-

Eve hışımla girip büyük bi çarpışla kapatan Eric ödümü kopartmayı yine başardı. Lanet herif. 

"N'oluyor?" dedi Leo telaşla. 

Mücadeleye Varmısın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin