Bildiğiniz üzere 2 gündür gün KÖMÜR KARASI. kalbim öylesine yanıyor ki anlatamam! diyorum bazen, ya benim babam orada olsaydı? ya orada çaresizce babasının, abisinin,kardeşinin, eşinin çıkmasını bekleyen ben olsaydım?
Belki 3 gün yas tutacağız, ama unutacağız sonra. ya dağ gibi babasını kömüre verenler? büyümelerine kadar etrafında babalarıyla gezenleri görüp kin tutmayacaklar mı? büyüdüklerinde, katilin kim olduğunu öğrendiklerinde, kalpleri tekrar yanıp, kül olmayacak mı? intikamla kaynamayacak mı kanları? peki o zaman, kim durduracak onları?
Allahtan, bazılarının ölümünü görecek kadar genciz! Maden Ocağı değil, Ampül patlamalıydı bence.
Hele o teftiş yapmayan -kusura bakmaynın, veya bakın- orospu çocuklarına ne demeli?
Lüks bir restourantta yemek yeniliyor, sonra hiç kontrol edilmeden ikişer dosya imzalanıyor. adına ne deniyor biliyormusunuz? MADEN OCAĞI GÜVENLİDİR. İNİLEBİLİR. TEFTİŞ EDİLDİ.
HER NE KADAR İÇİM YANSADA, RAHATIM BİR YANDAN. NEDE OLSA CEZASIZ KALMAYACAK SUÇLULARIN. KAVRULACAKLAR CEHENNEM'İN ATEŞİNDE.
oh be! kustum sinirimi! ağlamak yetti! can onlar, can! KADER DEĞIL BU! CİNAYET!
(Yeni bölüm gelemeyebilir, bu sinir ve üzüntüyle yazarsam, tüm çiftler ayrılır, adaya meteor düşer.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mücadeleye Varmısın ?
Fanfic12 kişinin mücadelesine tanık olun, onları seveceksiniz emin olun.