PART 2

461 39 11
                                    

' u say~~i'm crazy coz u don't think i know what u've done'

Bebunyi hp sy..'unknown number' call..macam kena pula tu ringtone dengan keadaan sy sekarang..sy tidak mau jawab tapi lebih 5 kali sdh dia balik2 call..

"ms paige..don't hang up and listen to what i'm gonna say"- rich

Perghh!! Rupanya si lelaki tiada guna pula..tau pula dia mencari sy pakai number lain..

"U don't need to explain anything", sy cakap sama dia..

"I'm not explaining anything..i just want to remind u besok ada financial presentation dgn datuk..so ur emergency leave sy tidak approve..i know u're not sick and u have to present the project's budget"-rich

Habis ja cakap terus dia off..im totally speechless!!..sy igt dia call mau cakap sorry ka apa ka..my gadd dia ni menguji kesabaran sy betul ohh..

Tidak apa rich ko ingat sy terhegeh2 ka mau sama ko..i have nothing to lose ba..i'll make sure u regret ur action..just wait..sy bertekad sendiri dalam hati..

Esoknya, mau tidak mau sy tepaksa juga la p kerja..

Mcm biasa kalau ada presentation awal sy dtg p office..Sudah siap prepare semua barang2 untuk presentation sy p pantry buat coffee..nda sempat breakfast d rumah kn..kalau meeting lambat siap tkt gastric pula..

5minit before jm8 sy masuk sudah sana meeting room..nasib datuk blm sampai..siap breakfast sy masuk balik dalam meeting room mau cek apa yang patut tapi sy perasan hardcopy untuk presentation sy tiada sana atas meja..

"Eh..sam ko ada nampak ka paper sini atas meja tadi?", sy tanya sam.

Si sam geleng kepala ja..aii seingat sy hard copy sdh sy simpan atas meja pula tapi tiada sana sana..cepat2 sy keluar cek d meja sy pun tiada d pantry pn tiada..cek d toilet pn tiada..sy call rica srh cek d bilik pn tiada..

"Sorry datuk..hard copy yg sy prepare untuj hari ni hilang..sy tidak tau d mana sy letak", tunduk sy becakap depan bos takut kena marah..

"How do you do your work Natalee? I tot u are profesional?"-datuk

"Sorry datuk..my mistake,it will never happen again in the future"

"hmmm" ja datuk jawab sy.. Awal pagi sudah kena timbak..apa la nasib sy ni..bekerut ja dahi datuk tgk sy tapi dia cakap teruskan saja..Nasib baik tu presentation bejalan lancar jg..dia suruh ja sy email tu soft copy sama dia..

Masa semua org mau keluar sdh si Lynn dtg p tempat sy bagi mineral water..baik pula dia bagi2 sy air sy becakap sendiri dalam hati..tapi d sbbkan haus telampau becakap tadi sy buka ja terus sy minum..malas sudah sy peduli dia..

"Ahhhhhhhhhhhhh"-Lynn

Tiba2 pula ni bit*h teriak..heran sy..terus dia cepat2 siram muka dia pakai air lebihan sy minum..

Belarian semua org masuk balik sbb dgr suara si lynn beteriak mcm histeria..sy yg bingung2 tgk ja dia..mcm tidak percaya ja sama apa yg dia baru ja buat.. begini ka memang kalau sudah sinting?kemaruk lelaki?omg!!

"What the hell happened?kenapa u basah?"-rich

"She said i sabotage her..i told her i didn't do anything but she got mad and siram me pakai this water"-lynn

Dia cakap begitu baru sy nampak apa niat dia yang sebenarnya.. Bhoaaaa??like seriously bit*h?? Sy tiada cakap apa2 aa..sy tiada tuduh dia pun apa lagi siram dia pakai air..psiko juga ni pmpn sund*l ni..mcm mau malatup sudah sy masa tu..

"What the hell r you talking about?", sy tengking dia sebab tidak puas hati..

Sy tolak badan dia kuat depan2 dorg semua..sakit betul hati sy..depan semua orang bah tu takkan sy diam2 tidak defend diri sendiri.. tapi boleh2 lagi dia merengek2 sana..

LOVE STORYWhere stories live. Discover now