"Wow B..u look hot in big shirt"-kyle
Look hot konon sekali sy pegi depan cermin macam sudah tu orang-orang d sawah padi yang bikin halau burung tu..sy jeling ja..dia nampak sy mau kasi kering rambut terus laju-laju dia p rebut sy tu hair dryer..
"Let me help u.."-kyle
Saya kasi biar ja dia kasi kering rambut sy then dia sisir bagus-bagus siap simpan serum lagi..kena layan macam princess pula haha..tapi sy diam ja..lepas tu dia tarik sy bawa baring p katil sy ikut ja..dia hug sy dari belakang sambil letak dagu dia d bahu sy..
"B can i ask u something?"-kyle
"Ermm"
"Why u didn't tell anyone about ur cousin?"-kyle
"Entahlah..im too ashamed to tell anyone about it..i always think about how people will look at me if they know about this,what will happen to our family, that sort of things always came on my mind..and im actually afraid of him"
"Afraid of him?but why?did he threaten u?"-kyle
"Tidak juga..tapi pernah sekali dia marah sebab i teriak..dia letak jari i laci tempat duit then dia tendang sampai tangan i tesepit..it hurt so much u know"
"Really?!!"-kyle
Keras suara si kyle becakap..Sy angguk ja..actually mula dari situ lah sy ada perasaan takut dengan dia..bukan namau bagitau parents saya, tapi macam-macam benda muncul dalam fikiran sy..saya takut bila sy bagitau orang then dia kena tangkap..tapi im pretty sure dia akan kena kasi lepas juga lepas menjalani hukuman..what will happen next after that pun sy takut..sy takut dia berdendam sama sy and dia buat yang lagi teruk..macam-mcam lah bah faktor sy berdiam diri..yang sy pasti time tu sy memang mau dia mati ja kadang2 terfikir juga sy macam mana mau bunuh dia cause im too depressed..
Bayangkanlah, I encounters s*x at the age where i should've played like there is no tomorrow..while everyone is too busy watching cartoon, i was being forced to watch p*rn..pernah sekali dia bagi sy cd dia cakap "tengok masa ko satu orang..siok ni"..guess what it is? It was full of p****graphy sampai sy begegar cari paku bikin calar tu cd supaya rosak..bila dia tau sy kasi rosak tu cd,he was furious like hell sebab tu benda dia pinjam dari kawan dia..time tu saya kena juga penampar 1 kali😌..and 1 lagi habit tu gila dia akan pura2 minum air lepas tu dia akan kasi tinggal sy separuh tapi tu air kan penuh dengan saliva dia yang pekat2 but i never drink it sebab sy geli..sampai skrg sy tidak faham apa tujuan dia buat begitu..
All of that things leave a deep wound in my mind..In that 4 years time period lah kali my trauma starts developing..i only feel safe while im at school..sampai ja rumah sy akan rasa insecure all the time..lagi-lagi bila saya satu orang..thats why lah juga i tend to bring all my cousin yg perempuan p rumah..saya simpam duit belanja p sekolah untuk beli keropok, kadang-kadang sy curi lagi d mini market mami semua hanya untuk attract dorang..and i always got a hard time because of that..yalah mencuri kn kedapatan byk barang hilang, sale tiada..tapi sy tidak pernah jera walaupun mami pukul..sebab itu saja cara saya supaya ada kawan and tidak kena kacau..lepas sy tinggal hostel baru sy happy and selamat sikit..
*****
Diam ja kyle dengar saya bercakap..no reaction at all..then sy kasi pusing badan sy menghadap dia..
"Kyle..i was worn out from head to toes..even my mental pun a little bit affected juga..u boleh terima ka?"
He look directly in my eyes, then he kissed me on my lips..
"Who am i to judge u B? Im worse than u..actually i tidak layak pun becakap pasal ni dengan u cause im no different than all guys out there..cuma i wont force women to sleep with me la..i just seduce them"-kyle
YOU ARE READING
LOVE STORY
RomancePeople think that the most painful thing in life is losing the one you value. The truth is, the most painful thingg in life is losing yourself in the process of valueing someone too much and forget that you are special too.. "I can't tell if it's ki...