PART 11

468 46 9
                                    

"Ehh sorry nat..u tebangun pula"-carla

Pelan2 sy buka mata..tidak sedar sy tetidur d bahu si carla sebab terlebih menagis..si carla macam cepat2 mau besiap..sy tgk hp mau dekat jm2 sudah..

"Where are u going at this hour?"

"Hmmm..mau p tgk si kyle sna WR.."-carla

"Wh..what happen to him?"

Terus sy teringat pasal dia minum clorox sbb break sama jessica..urgg kalau sy minum arak ja ko aa becakap sy sendiri dalam hati..well,im not jessica..huhu

"Tiada juga bah..cuma si mason cakap dia tidak mau balik pastu teriak2..i takut ada org tidak puas hati nanti begaduh..u tau lah kalau sama2 mabuk kan sensitif sikit"-carla

"U alone?"

"No la..eva sama charles ambil sini dekat sudah dorg tu..don't worry and just rest okay..nanti i urus si kyle"-carla

"Can i go with u?"

Terus si carla duduk dekat sy balik..muka dia macam tidak pecaya ja yang sy mau ikut..terus dia pegang pipi sy sebelah-menyebelah..

"Are u sure?"-carla

Sy angguk ja..terus sy sisir rambut lepas tu ikut si carla turun..nasib baik dorg mumy semua sudah tidur,tiada sudah orang d bawah..tekejut muka eva nampak sy ikut naik kereta..sy nampak dia signal2 si carla tapi carla buat muka macam 'biarlah dia ikut' begitu..

Sampai sana WR sy stay dalam kereta charles..dorg ja turun..lama juga sy sana baru sy nampak dorg keluar sambil papah si kyle..he is totally drunk aa..sampai bejalan pun kena heret sudah..

"Kyle, behave please..!!"-carla

Marah sudah suara carla sebab si kyle namau masuk kereta dia..actually bsebelah ja ba kami parking tapi mana dia perasan sy sana..

"Shuussh shusshh shusssh..i don't want to go home..i want to die here while having fun with those gurls..hahaha.."-kyle

"Stop it kyle!! Dompet pun tiada isi sudah apa lagi ko bikin beli minuman bikin belanja tu perempuan2 pok silap sana tu"-carla

"I got credit card ma kalau cash tiada..u ingat i tiada duit ka?ehh. This is kyle bah, the whole white room pun i can buy..right buddy??"-kyle

Sambil dia cium pp si mason..mason angguk2 ja..then dia bisik mason lepas tu dia tutup muka dia pakai tangan terus tidak lama dia macam singut2 menangis..is he crying??haha trick dia mau minta simpati carla la tu..

"Enough kyle..i wont fall for ur act..u mau i call mum ka ambil u sini?"-carla

Belum lagi dorg siap begaduh sna, 'Pepp pepp' tiba2 ada camry putih double park belakang kereta kyle..guess who came?? Jessica~~~~~~ and kayla..uu macam kamu ada guardian angel kan..turun2 ja jessi dari kereta cepat2 dia lari p tempat dorang.. bole2 dia tolak si carla sebab mau p depan kyle sambil tanya kyle dia ok ka tidak..sakit pula mata sy tgk ni dramatic scene depan sy..dia cek2 lagi badan kyle macam seja tu ex dia kena pukul bah..

only then i regret my decision..dammit!! Kenapa la sy bodo2 p ikut sini nih..sudah tau tiada jodoh sama kyle terhegeh2 lagi..tapi macam mau ja sy turun ja p tarik rambut si jessica time tu..si carla punya muka marah sudah mgkn sbb dia kena tolak kali..nasib kayla p dekat dia..dorg yg lain tgk ja sy dalam kereta..serba salah tidak tau mau apa sudah kali..

"Ehh ehh..who are u..why do u touch me"-kyle

Sambil dia kasi lari tangan jessi dari bahu dia..bhooaa trepp lagi tidak kenal dalam hati sy..terus sy pusing malas sdh sy tengok dorg..

"Kyle..its me..jessi..u called me just now"-jessi

"Ohh..my pretty jessi..tapi u buat apa sini?"-kyle

LOVE STORYWhere stories live. Discover now