PART 6

395 51 0
                                    

"Sorry u tunggu lama.."-kyle

Sedih ja muka dia datang p tempat sy..

"Are u okay?", sy cakap sambil pegang pipi dia yg kena tampar..dia senyum ja angguk2..

"Boy, naik la kamu dad sudah call towing tu p ambil ur car"-kyle's dad

Behenti lagi kereta parents dia depan kami..dalam hati sy berdoa banyak sudah supaya kyle tidak ikut naik..aunty dia di seat belakang senyum2 suruh sy masuk tapi his mum langsung tidak pandang kami..

"Sokay dad..i'll wait until they take the car..charles otw sdh juga..i already called him"-kyle cakap sambil tarik tangan sy kebelakang sedikit..

Lega juga hati saya bila kyle ckp begitu..lepas parents dia jalan dia bawa sy p bustop tidak jauh dari tu kereta..

"Im so sorry B that it turn out this way.."-kyle

Muka dia macam kecewa ja time tu..sy diam ja tidak tahu apa mau jawab.. Lama kami dua berdiam

"HAHAHAHAHA..don't u find this funny?"-tiba2 si kyle ketawa macam kerasukan

Tbesar mata sy pusing tengok dia..seram pn ada..sudah la gelap lagi tu tempat. .sy tengok baru jm3..meremang bulu roma sy cause im quite guntalau kan..

"Kyle is that u?"

I pinched his hand but he didn't answer me..diam ja dia..

"What if i say im not kyle"-si kyle bersuara. Dia kasi mendatar ja suara sambil fokus tengok di belakang sy..macam ada yang dia something tapi sy tidak berani kasi pusing kepala.

Disebabkan takut sy berabis pukul sampailah dia terketawa..

"Hahaha im just pulling ur legs bah..ouch..sakit bah that..u scaredy cat!!"-kyle cakap sambil tahan tangan sy..

"Hiss u ni..jangan main2 bah..bila charles sampai ni..i don't like lama2 sini" sy bilang sambil peluk tubuh..

Tambah lagi sy takut nampak tu signboard 'kawasan kemalangan' sebelah tu bus stop..

"Oh..charless..he didn't answer my call"-kyle

Wth??!! Maknanya dia menipu la tu tadi dengan dadi dia..terus sy susa hati balik..

"Why?Are u scared?"-kyle

"No im not"

Buat2 muka berani lagi konon padahal dalam hati..tiba2 dia tarik sy then dia hug..sy kasi biar ja dia..this is so warm,kan bagus kalau bkn dalam situasi begini sy bilang becakap sendiri dalam hati..

"How did we end up like this btw?u telampau mabuk ka pula?", sy bilang tanya dia dengan nada tidak puas hati

"I fall asleep kali..u pun diam2"-kyle

Mcm mana..sy pun tetidur..sy tebangun bila tu kereta sudah berhenti..terus hilang mengantuk sma kik alcohol kami dua..

"Sorry B..i tot we end up in hotel but we end up here..hahha"-si kyle berabis ketawa

"Meh?? Then im glad im here instead of hotel", sy bilang sambil kasi muncung bibir

"It's a joke u know..dont take it seriously.."-kyle

Berabis dia ketawa..sy buat muka menyampah ja sama dia..

"I know this is not the right time but still i want to ask u"-kyle

Terus berubah muka dia serius balik sambil tgk directly in my eyes..and it was killing me..he is so good looking?? Did i mentioned good looking?yes good looking..yg memang kira taste sy lah bah..

LOVE STORYWhere stories live. Discover now