PART 5

413 54 1
                                    

"Good morning"-kyle text

"Car..kyle text sy..u gave him my number ka?"

"Ish..no la..sy srh dia tanya ko sendiri tu"-carla

Terus sy kasi tajam mata sy tgk si mason dgn eva..

"Ya..i gave him ur number"-mason

Sambil dia p betapuk d blkg carla..bagus kalau carla dpt tutup badan dia yg sado.. takut kena pukul la tu..

"Ask him to come la..we breakfast together"-carla

"Piano lounge"-i texted him

"I lapar la baby..can we duluan?..jum va..u stay here n wait for kyle"-carla

Terus dia tarik tu dua org bawa jalan..sengaja la ni kn kasi kena..sudah sy sms tepaksa la sy tunggu si kyle turun..

White T with 'hawaian pants kind off feelings' and a messy hair..gosh..he looks hot!mcm mau tebakar ginawo sy..

"Hi B..how was ur night?"-kyle

"B?"

"What is ur name then?or can i call u mine?"

Berabis sy ketawa dengar..baru mau feeling2 kena panggil B,rupanya masih dgn pick up lines dia lagi..damm..

"Hahaha...enough with ur cheesy pick up lines kyle..bikin gali2"

"Oh..u know my name already,good! So, im kyle..and u?"-kyle

Mau ja sy jawab dia 'sy tau nama ko dari cindy' tapi sy takut dia marah..we are still not at the level where we can joke..

"Natalee..just call me natty or nat.."

Dia hulur tangan dia mau shake hand..Time tu sy perasan dia ada tattoo huruf 'J' on his left wrist..i wonder what 'J' means..full name dia kali aaa or his gf's initial name..malas la mau teka2 nti kecewa pulak..

"Hiss..i think i will have a hard time growling at a man that looking at u"-kyle

He kissed my hand..and smile..then dia tarik tgn sy..sampai mau dekat sdh dorg yg lain pun dia masi lagi belum lepas..

"Err kyle..i think u should let go of my hand"

"Nope"-kyle

Nope??why is he acting like this?malu la sy kalau dorg nampak..

"Kyle..please..nanti tu dorg nampak"

Sy tunjuk dorg carla yg sdg mkn..

"Atau u takut someone else might see us holding hands?fyi,whoever he is i will kill him"-kyle

Sy pusinh tengok dia dengan muka macam tidak percaya.. Goshh. What has happened to him..penat sy becakap sama dia ni..mcm tidak faham bahasa..kalau sy ada bf betul2 gaduh sdh kali npk sy kena pegang2 tangan..bukan ja someone else ber'else else sana meja tu yg sy tkt..kawan2 sy ni kalau tidam dapat jawapan yg memuaskn hati dorg mna berhenti walaupn ko sdh cakap benda yg betul..

"Kyle,carla might see us like this..sy malas kena interrogate mcm criminal"

"If u say yes for dinner tonight"-kyle

Aucchhhh..now i know why too many girls had fallen into playboy traps..they are so sneaky..

"Alright..but don't ever tell carla that im going to dinner with u"

"Call"-kyle

He kissed my cheek then he let go of my hand..gosh natty! U like it,dont u?? i cant deny that my heart is actually fluttering..hahaha

***

"Send me ur location..I'll fetch u at 8."-kyle text

"If i say i wont?"

LOVE STORYWhere stories live. Discover now