POV LUKE
Nadat Lotte me had vergeven is ze gaan douchen. Ik heb me aangekleed en ben naar beneden gelopen. Ik hoor mijn telefoon en pak hem.
Een bericht van ArzayleaArzaylea: ik hoorde wel dat ik op luidspreker stond😉
You: Lotte wilde horen dat het echt niks voorstelde en dat we gwn dronken waren🤷♂️
Arzaylea: ik was nog bij mijn volle verstand toen het gebeurde😌
You: wacht, wat?
Arzaylea: never mindIk leg mijn telefoon weg en pak een broodje. Ik pak de pindakaas en smeer het op mijn brood. Ik maak er ook een voor Lotte en ik zet onze borden op de keukentafel. Ik hoor dat Lotte naar beneden komt en ze loopt de keuken in. "Dank je Luke" zegt ze en ze gaat aan de keukentafel zitten. "Eet smakelijk" zeg ik. "Eet smakelijk" zegt ze en we beginnen te eten. "Moet je vandaag werken?" Vraagt ze. "Nee gelukkig niet" zeg ik en ik eet het laatste stukje van mijn brood op. "Ashton belde net" zegt ze en ik kijk haar verbaasd aan. "Jullie hadden toch dat liedje gefilmd en op YouTube gezet?!" Zegt ze en ik knik. "Jullie hebben een platen contract aangeboden gekregen" zegt ze en ik kijk haar met open ogen aan. "Dat meen je niet" zeg ik. "Jawel" zegt ze en ik sta op en doe een dansje. Lotte staat op en danst ook mee. "Allemaal door jou" zeg ik en ik til haar op. Ik draai rondjes en ze gilt het uit. "Zet me neer Luke" zegt ze lachend en ik zet haar neer. "Je bent een schatje" zeg ik en ik geef haar een kus. "Vanavond bestel ik pizza om het te vieren" zeg ik en ze begint te glunderen. Ze houdt heel erg van pizza. "Dan nodigen we Michael, Ashton en Calum ook uit!" Zegt ze en ik glimlach. "Goed idee"
"Pizza! Pizza! Pizza! Pizza!" Hoor ik Michael zeggen aan de andere kant van de deur. Ik open de deur en laat ze binnen. "Gefeliciteerd jongens" zegt Lotte als ze naar ons toe komt lopen. Ze geeft ze allemaal een knuffel en komt daarna naast me staan. "Zullen we bestellen?" Vraagt Michael gelijk. "Oké oké" zegt Calum en hij pakt zijn telefoon.
"Waar blijft de pizza nou" zegt Michael. "Ik wil mn pizza" zegt hij. "Ze komen er vast zo aan" zegt Lotte. Ik hoor de bel. "Ik ga wel" zeg ik en ik pak mijn portemonnee. Ik open de deur en ik schrik als ik zie wie er voor de deur staat met onze pizza's.
JE LEEST
End up here ||Luke Hemmings||
FanfictionDe 19 jarige Lotte en de 21 jarige Luke hebben al 4 jaar een relatie. Luke is net als zijn vrienden Michael, Calum en Ashton erg muziekaal. Ze zitten samen in een nog onbekende band; 5 Seconds Of Summer. Lotte is hun aller grootste fan en ze helpt w...