-9-

15 3 0
                                    

POV LUKE

"Hey Luke" zegt Arzaylea met de pizza's in haar handen. "Wat doe jij hier?" Vraag ik en ze lacht. "Ik kom je pizza's brengen, dat is mijn werk" zegt ze. "Ik dacht dat je bij de Starbucks werkte?" Zeg ik verbaasd. "Ik heb het geld nodig" zegt ze en ze knipoogt. "Hoeveel krijg je van me voor de pizza's" vraag ik om van onderwerp te veranderen. "€43,70" zegt ze en ik geef haar twee briefjes van twintig en een briefje van vijf. "De rest mag je houden" zeg ik en ik pak de pizza's aan. "Tot morgen" zegt ze met een knipoog en ze loopt heupwiegend weg. Ik kan het niet laten om haar even na te kijken. Ik doe de deur dicht en loop naar de woonkamer. "Dat duurde lang" zegt Michael zodra ik binnen kom. "Ja ze uh had een beetje moeite met het vinden van het wisselgeld" lieg ik. Ik wil niet dat Lotte weet dat Arzaylea voor de deur stond. "Nou laten we eten" zegt Calum en ik geef iedereen zijn pizza. "Eet smakelijk" zeg ik en we beginnen te eten.
"Wat als jullie straks beroemd worden en op tour gaan" zegt Lotte uit het niets. "Dan moet ik jullie allemaal missen" zegt ze. "Nee joh gek! Je gaat dan gewoon met ons mee" zegt Ashton. "Wat als dat niet mag?" Vraagt ze. "Van ons mag je mee dus dan ga je ook mee" zegt hij en er vormt een glimlach op Lottes gezicht. "Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, straks worden we helemaal niet beroemd" zeg ik en iedereen kijkt me aan maar ik krijg geen reactie en iedereen gaat door met het eten van zijn pizza. Ik hoor mijn telefoon en ik pak hem. Ik zie dat ik een appje van Arzaylea heb 'meet me at 10 P.M at the club ;)' ik glimlach en wil iets terug sturen. "Niet aan tafel Luke" zegt Lotte. "Sorry mama" zeg ik en ze beginnen allemaal te lachen.
Na het eten gaat iedereen op de bank zitten en zoeken we een film uit op Netflix. "Luke? Kan ik je even spreken?" Vraagt Calum en ik knik. We lopen naar de gang en hij doet de deur dicht. "Waarom moest je glimlachen toen je een appje kreeg?" Vraagt hij. "Dat uh was uh mijn moeder" zeg ik snel. "Volgens mij kijk je niet zo als je moeder je appt" zegt hij en ik word rood. "Heb je nog een meisje ofso?" Vraagt hij. "Of jongen natuurlijk" zegt hij en hij knipoogt. "Nee nee we hebben niks" zeg ik. "Maar er is dus wel iemand" zegt hij met een pedo face. "Ik weet het niet" zeg ik. "Ik ben waarschijnlijk de enige die dit een beetje accepteert omdat ik weet dat je je eigen keuzes kan maken maar de rest word waarschijnlijk boos" zegt hij en ik knik. "Ik wil Lotte niet kwijt, ik hou zo veel van haar en ze is zo lief voor me" zeg ik en ik kijk naar de grond. "Beter dan Lotte ga je niet krijgen mate" zegt hij en ik knik. "Weet ik". Ik kan gewoon niet stoppen met denken aan Arzaylea, ik ga vanavond naar haar toe. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 20:00 is. "Ik ga vanavond met haar uit om te kijken of ik haar echt leuk vind" zeg ik en hij knikt. "Hoe laat?" Vraagt hij. "22:00 uur" zeg ik. "Als wij dan nog niet weg gaan dan zeg ik wel dat ik weg moet en dat je met mij mee moet oke? Dan ga ik mee op je 'date' zodat ik van een afstand kan kijken of je niet te ver gaat oke?" Vraagt hij en ik knik dankbaar. "Thanks bro" zeg ik en we lopen weer naar de woonkamer waar ze met z'n alle al Bambi aan het kijken zijn. Ik schud lachend mijn hoofd en ga erbij zitten.

End up here ||Luke Hemmings||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu