POV LUKE
als ik wakker word staat er een boze Lotte naast bed. "Hey sunshine, wat is er?" Vraag ik. "Leg maar eens uit waarom ik deze foto van jou en die Ashley ofso van Sophie kreeg" zegt ze en ze laat me een foto op haar telefoon zien.
"Arzaylea" zeg ik en Lotte zucht. "Ook goed" zegt ze. "Ben ik dat?" Vraag ik en ze knikt. "Duh" zegt ze. Ik schrik er van. "Schatje het spijt me zo erg! Ik was zo dronken dat ik niet door had wat ik deed. Het spijt me zo erg! Je weet toch dat jij de enige voor me bent?!" Zeg ik en ik kijk haar smekend aan. "Ik wil je vergeven, als je die chick nu belt" zegt ze. "Goed" zeg ik en ik pak mijn telefoon. Ik zoek het nummer op en bel haar. "Luidspreker" zegt Lotte en ik zet hem op luidspreker. "Hey Luke" hoor ik Arzaylea aan de andere kant van de lijn. "Ik wilde even zeggen dat wat er gister gebeurde niet had mogen gebeuren, ik was echt heel dronken. Maar ik heb een vriendin waar ik heel veel van houd en dat weet jij ook" zeg ik. "Nee sorry, ik weet ook dat jij en je vriendin gelukkig zijn samen, ik was gewoon dronken. Laten we het gewoon vergeven en vergeten" zegt ze en ik knik. Ik bedenk me dat ze dat helemaal niet kan zien. "Is goed, dank je" zeg ik en ik sla een arm om Lotte heen. "Ik moet gaan" zegt Arzaylea. "Doei" zeg ik en ik hang op. "Vergeven?" Vraag ik Lotte en ze schud van nee. "Je kan het maar op één mannier goed maken" zegt ze en ik grijns.
Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot, ze drukt haar lippen op die van mij. Ik trek haar shirt voorzichtig uit, ze glimlacht. Ik leg haar op haar rug en begin haar nek te kussen, haar handen liggen in mijn haar. Ik maak haar broek los en trek hem naar beneden tegelijk met haar onderbroek, ik ga boven haar hangen en zoen haar weer. Ik maak haar bh los en ga naar beneden met mijn tong, ik begin te likken. Ze kreunt. "Vind je wel lekker he baby" zeg ik en ze kreunt als antwoord. Ik steek mijn vinger erbij en beweeg op en neer, haar hand gaat door mijn haren. Ik kom omhoog en zoen haar weer, haar hand gaat over mijn geval heen. Ze trekt mijn boxer uit en begint me af te trekken. Ze draait ons zodat zij boven op zit, ze grijnst en sluit haar mond om me heen. Ik kreun als ze op en neer beweegt, het stuk dat niet in haar mond past trekt ze af. "Baby je bent zo facking hot" zeg ik, ze komt boven me hangen en begint me te zoenen. Ik draai ons weer om, ze bijt op haar lip. "Ready?" vraag ik en ze knikt, ik ga bij haar naar binnen. Ik ga langzaam in en uit, ze kreunt zachtjes. Ze slaat haar armen om mijn nek en komt een stukje overeind. Haar handen belanden weer in mijn haar en ze trekt er een beetje aan, ik grijns. Ze is zo hot als ze bijna komt. "Bijna" kreunt ze. Ik ga uit haar en stop mijn vinger er weer in, na twee minuutjes komt ze klaar. Ze ademt uit. Ik zoen haar weer, ze trekt me af tot ik ook klaar kom. "Vergeven?" vraag ik en ze knikt.
JE LEEST
End up here ||Luke Hemmings||
Fiksi PenggemarDe 19 jarige Lotte en de 21 jarige Luke hebben al 4 jaar een relatie. Luke is net als zijn vrienden Michael, Calum en Ashton erg muziekaal. Ze zitten samen in een nog onbekende band; 5 Seconds Of Summer. Lotte is hun aller grootste fan en ze helpt w...