-3-

39 5 3
                                    

POV LUKE

Als ik wakker word zie ik dat Lotte naar me aan het staren is. "Goedemorgen sunshine" zeg ik. "Happy four years cutie" zegt ze. Ik geef haar een kus en ze gaat in mijn armen liggen. "Wist je dat staren onbeleefd is?" Zeg ik en ze grinnikt. "Je was aan het snurken oke" zegt ze en ik lach. "Ik snurk niet" zeg ik. "Oh echt wel" zegt ze en ik kietel haar. "Genade" zegt ze lachend. "Nou oke dan" zeg ik en ik stop.

We stappen het bed uit en kleden ons aan.
Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche. Ik pak wat shampoo en was mijn haar. Ik pak ook wat showergel en was mijn lichaam. Ik spoel het af en het de douche uit. Ik droog me af en kleed me aan.
Als ik beneden kom zie ik dat Lotte ontbijt heeft gemaakt. Ze heeft croissantjes gemaakt. "Lekker schatje" zeg ik en ze giechelt.
Als ik mijn eten op heb zeg ik Lotte gedag en rijd ik naar mijn werk. Vandaag moet ik Arzaylea inwerken.
Als ik de Starbucks binnen loop zie ik haar gelijk staan, ze heeft haar haren in een staart en ze heeft haar schort al om. "Hey" zeg ik. "Hoi" zegt ze terug. Ik doe mijn schort om en loop naar haar toe.
Ik leg haar uit hoe alle machines werken en ik help haar met het maken van haar eerste bestelling. "Op welke knop moet ik nou drukken?" Vraagt ze. "Deze" zeg ik en ik wijs naar de middelste knop. "Dank je" zegt ze en ze knipoogt.

"Heb je zin om vanavond samen iets te doen? Gewoon, om elkaar beter te leren kennen" vraagt Arzaylea tijdens de koffiepauze. "Lijkt me heel leuk" zeg ik. "Maar ik kan niet, ik heb vandaag vier jaar met mijn vriendin" zeg ik en ik glimlach bij de gedachte aan Lotte. "Vier jaar?!" Vraagt Arzaylea verbaast en ik knik trots. "Wordt het dan niet saai?" Vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Wil je nooit eens iets nieuws?"vraagt ze en ze grijnst. "Ik vind haar echt leuk" zeg ik. "Vind je haar leuk of houd je van haar?" Vraagt ze. "Allebei" zeg ik en ze lacht. "Vind je haar echt nog steeds leuk?" Vraagt ze en ik knik. "Ik ben ook heel leuk" zegt ze en gelijk daarna staat ze op en loopt ze weg.
Wat een meid.

End up here ||Luke Hemmings||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu