Rozdzkał 5

23 1 0
                                    

Dzisiaj jest piękny dzień .Ola miała wolne ucieszyła sie ahhh. Jak codziennie Ola wstała z łóżka i poszła zrobić sobie jajko sadzone z ziemniakami. Mmmm pyszności. Po przepysznym śniadaniu Ola poszła sie wykąpać jest godzina 13:00 hihi. Gdy już się wykąpała Aleksandra poszła do salonu pooglądać telewizję. Kiedy nadeszła godzina 14 Ola poszła się szykować bo była umówiona z koleżankami na obiad. Zamknęła dom i poszła do restauracji. Kiedy doszła już do restauracji poszła zająć miejsce i czekała na dziewczyny.



Po 20 min przyszły dziewczyny nazywały się Klaudia, Milenia i Sasza. Dziewczyny się przywitały jak zawsze buziakiem w policzek i po chwili zajęły swoje miejsca i zaczeły sobie plotkować o ludziach ale nic złego o nich nie gadały. Rozmiały o nich pozytywnie. Gdy w końcu dostały swój posiłek zaczęły jeść. Miały na tależu owoce Morza. Mmmm bycha .



Tak więc po lewej stronie to Milena obok niej to Klaudia a obok Klaudi to Sasza no i Ola .

Tak więc po lewej stronie to Milena obok niej to Klaudia a obok Klaudi to Sasza no i Ola

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


  Po zjedzeniu obiadu dwie dziewczyny musiały wyjść bo miały sprawę do załatwienia ale została za to Milena najlepsza przyjaciółka Oli.
Gdy dziewczyny już poszły to Ola zaczeła rozmawiać z Milena.


M- Co dzisiaj zamyślona . Czy cos się stało

O- Nie nic się nie stało ale chyba jestem zakochana niewiem

M- Oooo w kim ,no dawaj mów tu szybko

O- Nie moge przepraszam.

M- Czemu. No powiedz przecież jestem twoją przyjaciółką. Nikomu nie powiem

O- Bo ta osoba jest dziewczyną nazywa się Maja. Jeste bardzo tajemnicza ale za to bardzo ciekawa.

M- Rozumiem. To dlaczego nie idziesz do niej.

O- Bo nw gdzie jest nie znam jej . Cały czas się ukrywa.

M- Rozumiem.



Kiedy dziewczyny tak sobie rozmawiały i wybiła godzina 20 .  Ola i Milena Zapomniały, że dzisiaj idą na impreze więc laski szybko poszły do domu i zaczęły sie szykować . Zajęło im szykowanie się ok. 30 min nie dużo. Gdy już były gotowe nadszedł czas wyjścia. Więc dziewczyny poszły . Weszły do klubu i zaczęły zabawę.


Bo ok. godziny impreza zaczeła się rozkrencać. Dziewczyny żuciły chasło





-CHOĆMY TAŃCZYĆ. Powiedziały dziewczyny .👅👅👅





Więc dziewczyn zaczęła tańczyć . Po jakieś godzinie Ola zauważyła że ktoś siedzi przy baże . Okazało się ,że to była Maja . Więc Ola zaczęła troche bardziej erotycznie tańczyć żeby skusić Maję żeby tu podeszła i plan sie powiódł. Dziewczyna podeszła i zaczeła z nią tańczyć po 10 min . Maja zabrała Ole w ustronne miejsce i po chwili zaczeły rozmawiać . Ola sie strasznie rozgadałam a Maja juz miała dosyć jej słuchać więc pocałowała i przytuliła . Gdy pocałowała dziewczyna poszła do domu i zostawiła OleAleksandra stała jak słup nie mogła w to uwierzyć. Była godzina 01:00 w nocy i czas juz wracać do domu . Ola gdy już wróciła do domu padła i odrazu poszła spać. Była strasznie napita 😁  ale czasem trzeba się wyszaleć hihi.  

Tajemnicza KobietaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz