Po ciężkiej i smutnej nicy wkąńcu nastał ranek . Ola była strasznie wyczerpana i zapłakana i na dodatek ma za 1h30 min prace.
- Dobra czas wstawać i się ogarnąć choć jest mi strasznie ciężko. Powiedziała kobieta
Tak więc Ola wstała i poszła się ogarniać . Gdy już była gotowa do wyjścia Aleksandra dostała esemesa z pracy cytuje.
Szew napisał- Dzień dobry pani Aleksandro dzisiaj pani zostaje dłóżej w pracy do godziny 23 . Milego dnia i dozobaczenia w pracy.
Ola wpadła w płacz miała dosyć wszystkiego. Dobra dziewczyna już wyszła.
Aleksandra już jest w pracy. Zmęczona i bez siły założyła fartuch i zaczęła robić kawę i zanosiła klijentą . Po jakieś godzinie weszła do kawiarni Maja. Była zmęczona bo biegła z cukierni do niej i chciała jej powiedzieć coś ważnego .Tak wiec.
M- Słuchaj Olu ten pocałunek nic nie znaczył nie podobasz mi się . Sory że w tedy powiedziałam ze mi się podobasz no ale cóż życie
O- Słucham co ty do mnie mówisz.
M- No to co słyszysz
O- Jak ty możesz tak mówicz. Przeciesz ty tak nie myślisz podobam ci się nie kłam.
M- Wcale nie jestes obleśna sory ja lece
Gdy Maja wyszła to Ola wpadła w depresje i chciała się zabić. Ale pomyślała sobie ,że teraz tego nie zrobi. Zastanawiała sie Ola nad tym wszystkim . Dobra mniejsza z tym ide dalej pracować .Minęła godzina 22 i za niedługo dziewczyna będzie kończyć. Po ok. 40 minutach przyszła Maja i powiedziała.
M- Przykro mi to mówić ale nie chce cie znać nie przychoc wiencej do cukierni
Ola się po płakała i Maja też ale Maja po chwili uciekła . Dziewczyna skończyła prace i poszła zamknąć kawiarnie i biegiem szybko poszła do domu. Gdy już była w domu poszła szybko do łazienki i szukała żyletki gdy już ją znalazła zaczeła się ciąć i na swojej ręce napisała tak.
KOCHAM CIĘ MAJA I NIGDY NIE PRZESTANE CIĘ KOCHAĆ CHOĆ TEGO NIEWIESZ TO SIĘ DOWIESZ NIE BAWEM.
Kiedy już to zrobiła Ola poszła spać z zakrwawioną ręką.
CZYTASZ
Tajemnicza Kobieta
RomanceAleksandra lat 17 Siedemnasto letnia Aleksandra pracowała w kawiarni pewnego dnia przyszła do jej kawiarni piękna dziewczyna miała na imię Maja. Obie dziewczyny spowodowały się sobie ale nie mówiły o tym. Gdy Ola poszła na zaplecze to Maja skończył...