Yasmine_power als Bluekit

33 4 4
                                    

Yasmine_power
Naam: Bluekit
Uiterlijk: Tijgerpatroon van zwart wit
Positie: Kitten in de Maanclan
Karakter: Hyper en erg speels. Af en toe toch wel aan de verlegen kant
Grootste angst: Vliegende beestjes
Vrienden: Iedereen die ze tegenkomt, vriend of vijand
Kitten van Zilvervacht

'Hey Bluekit.' Varenkit en Bluekit zitten samen voor de kraamkamer.
'Hey, wat te doen vandaag?'
Varenkit schudt haar hoofd.
'Ik ook niet. We zouden kunnen vragen hoelang het nog duurt voordat we leerlingen mogen worden.'
'Nee, dat doe ik Dauwster niet aan. Ben je gek? Dauwster heeft het al druk genoeg met andere zaken.'
Sip kijken ze voor zich uit.
'Waatom zo sip?' IJzelstaart kijkt naar de zuchtende kittens.
'We vervelen ons en willen krijger worden.'
'Groot worden leidt niet altijd naar het pad van een krijger. Toen Sneeuwklauw, Dauwster en ik zo jong waren, verschilden we enorm.'
'Hoezo?' Meteen is Bluekit aandachtig aan het luisteren.
'Sneeuwklauw en ik waren vooral spelers. We zaten iedereen in de weg en stonden nooit stil. Dauwster daarentegen hielp altijd Lichtstraal, de vorige medicijnkat. Ze kon erg goed omgaan met kruiden en iedereen dacht dat zij de nieuwe medicijnkat zou worden.' IJzelstaart zucht triest. 'Tot Hemelster al zijn 5 levens verloor. Toen kwam de wanhoop. Sneeuwstaart kreeg ineens enorm veel druk. En toen koos Dauwster niet meer het pad naar de sterren, maar het pad naar een leider.'
'Dus Dauwster weet alle kruiden?'
IJzelstaart knikt.
'Geweldig. Een leider die andere kan helpen, hoe nobel.' Bluekit kijkt naar Dauwster. 'Ik wil later ook leider worden.'
'Dat wil iedereen,' IJzelstaart staat op en loopt weg. 'Maar slechts 4 zal het lukken de nieuwe generatie leiders te worden. Ik ga op patrouille.'

Warrior Cats RPG Inschrijving+Info{OPEN}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu