Hoe wordt je een leerling/krijger/commandant/leider/moederkat/mentor/medicijnkat/oudste/Sterrenclan
In het begin kun je kiezen wat je wordt, zo lang er plek is. Maar naarmate je verder bent, zul je van kitten naar leerling gaan, van leelring naar krijger enz. Dit soort ceremonies worden per clan gedaan in hun gedeelte van chatrooms. Er wordt altijd overlegt met de clanleider.
Hoe wordt je een leerling?
Om leerling te worden moet je eerst een paar maanden zijn. Dit kun je uitbeelden door actief te zijn in de chatrooms. Vervolgens krijg je de vraag, als er nog geen medicijnkatleerling is, of je krijger of medicijnkat wilt worden. Vanaf dan begint je training. Maar natuurlijk niet zonder een aankondiging van de leider.Hoe wordt je een krijger?
Train met je mentor zo vaak mogelijk, door samen te jagen bijv. Als je goed gevorderd ben, leg je een test af. De test is hetzelfde als een Grote Vergadering. Je doet gewoon opdrachten via chat. Dit mag ook privé.Hoe wordt je een mentor?
Als er leerlingen in je clan zijn, zonder mentor, mag je je altijd aanbieden als mentor. Als een kitten leerling wordt, gelden dezelfde regels. Je moet het samen eens zijn en mag ook nee zeggen.Hoe wordt je moederkat?
Zoals jullie hebben gemerkt zijn er weinig jongens en veel meisjes. Moederkat zijn klinkt daarom misschien vreemd. Om moeder kat te worden heb je kittens nodig, die kunnen al meedoen of die nodig je uit. Als moederkat heb je geen krijgers taken en kan je geen leerling hebben. Er wordt verwacht dat je zo nu en dan je kitten(s) traint.Hoe wordt je commandant?
Als er geen commandant is, kun je altijd kiezen om commandant te worden. Als er wel een commandant is, zul je moeten wachten tot hij zich bij de oudsten, of de Sterrenclan gaat voegen.Hoe wordt je leider?
Wanneer de leider kiest te stoppen, wordt de commandant leider. Behalve als hij/zij het niet wilt en liever commandant blijft. Dan zal er worden gevraagt naar een nieuwe leider. Elke krijger mag zich dan aanmelden.
Een leider heeft wel veel verantwoordelijkheid en moet vaker actief zijn.Hoe wordt je oudste?
Als je minder actief wordt door bijv. schoolwerk, kun je vmervoor kiezen om oudste te worden. Je zult minder vaak actief hoeven te zijn en je kunt mee beslissen over belangrijke beslissingen. Als je ineens tijd hebt, kun je ervoor kiezen om je kat te voegen bij de Sterrenclan. Je mag dan een nieuwe kat bedenken.Hoe wordt je lid van de Sterrenclan?
Zoals hierboven staat vermeld kun je je voegen bij de Sterrenclan en een nieuwe kat te worden. Je zult dan een ongeluk moeten bedenken.
Je kunt ook ervoor kiezen te helpen als Sterrenclan, je regelt dan bepaalde dingen zoals de Grote Vergaderingen, voorspellingen enz. Je sterft dan door een ongeluk en komt terecht bij de Sterrenclan.
JE LEEST
Warrior Cats RPG Inschrijving+Info{OPEN}
FantasyInschrijving Roleplay van Warrior Cats met 4 nieuwe clans. In hoofdstuk 1 de sticker voor #Warriorcatsboek Puur als je het wilt weten 12-03-2017 #84 in Fantasy 15-03-2017 #62 in Fantasy 11-07-2017 #52 in Fantasy 15-07-2017 #49 in Fantasy