warriorzilverstroon als Stroomvacht

27 2 1
                                    

warriorzilverstroom
Naam: Stroomvacht
Uiterlijk: Zilverenpoes met grijze strepen en groene ogen
Positie: Medicijnkat horizonclan
Karakter: Vriendelijk
Grootste angst: Dat katten onder haar zorg toch sterven
Vrienden: Maanster

'De zwerfkat denkt dat ik hem ben verloren. Aan het einde werd hij een stuk ontspannender. Er is alleen wel een ding...'
'Wat?' Stroomvacht, Maanster en Winterhart kijken vragend naar IJzelstaart.
'Een geur van dassen wordt ook opgevangen bij het hol. Het hol ligt redelijk dicht bij de Sterrenpoel.'
'Laten we gaan.'
Met z'n alle rennen ze richting het noorden. Bij de hollen dicht bij het meer vinden ze een duidelijke geur van dassen.
'IJzelstaart, Maanster.' Dauwster en Sneeuwklauw komen aanrennen. 'Sorry dat we jullie territorium zijn binnen gedrongen.'
'Geef niks. Laten we deze katten eens opzoeken.'
'Niet nodig.' Mompelt Stroomvacht.
Ze wijst richting de hollen. Uit de hollen komen verschillende katten te voorschijn die duidelijk naar zwerfkatten ruiken. Het zijn er 10.
'Wel, wel, wel. Blijkbaar zijn niet alleen die poesiepoezen vervelend. Ook clankatten staan in de weg.' Zegt een kat die groter is dan de rest.
'Jullie zijn op ons terrein.'
'Wat erg zeg, het spijt ons heel erg.' Zegt een andere sarcastisch. 'Zij zijn ook indringers.' Wijzend naar de Maankatten.
Dauwster, IJzelstaart en Sneeuwklauw grommen woest.
'Keren jullie maar terug. Wij regelen dit wel.'
Na aarzeling vertrekken Dauwster en Sneeuwklauw, IJzelstaart blijft echter bij de Horizonclan.

Warrior Cats RPG Inschrijving+Info{OPEN}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu