Part 3

144 22 1
                                    

Peter's POV

O Grey και εγώ, λέγαμε πώς δημιουργήθηκαν τα σημάδια μας, όμως κανείς μας δεν κατέληξε σε ένα συμπέρασμα, καθώς εμφανιστήκαν με τον ίδιο τρόπο και τα δύο.
Ρώτησα τον Grey εάν μπορούσαμε να πάμε σπίτι μου να του δείξω κάτι και συμφώνησε. Έτσι ξεκινήσαμε για το σπίτι μου.

Όταν φτάσαμε, του έδειξα το "εργαστήριό" μου και του είπα πως έκανα πειράματα στο δικό μου σημάδι, αλλά τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Ό,τι έκανα, δεν επηρέαζε το σημάδι μου, ούτε αποτελέσματα είχα.

«Grey σκεφτόμουν μήπως ήθελες να κάνουμε και μερικά τεστ και σε εσένα. Φυσικά εάν συμφωνείς.» του είπα.
«Εμμ... καλά.»
«Κοίτα εάν δεν θέλεις, δεν θα σε πιέσω.» Ο Grey άγγιξε το σημάδι του και έπειτα έγνεψε.

Grey's POV

Ο Peter θέλησε να μου κάνει μερικά τεστ, αλλά πρώτου ξεκινήσουμε, με ρώτησε μερικά πράγματα για το σημάδι μου. Αφού του απάντησα, μου επιβεβαίωσε ότι δεν θα νιώσω καθόλου πόνο.

Μετά από πολλά τεστ και ώρες που ψάχναμε στο internet μήπως βρούμε τίποτα, τελικά τα καταφέραμε. Αυτού που "ανακαλύψαμε" είναι το παρακάτω.

"Το σημάδι του μπλε δράκου"
Το σημάδι του μπλε δράκου εμφανίστηκε για πρώτη φορά, αιώνες πριν. Σαν σχέδιο θα μπορούσε να το πει κανείς, κεφάλι δράκου. Είναι ένα σημάδι, το οποίο εμφανίζεται μόνο σε εκλεκτούς. Συμβολίζει γενναιότητα και θυσία για τα άτομα που πραγματικά νοιάζεται. Ο λόγος που εμφανίζεται είναι ακόμη άγνωστος. Τέλος, υπάρχουν τέσσερεις δράκοι συνολικά. Ο κόκκινος, ο μπλε, ο πορτοκαλί και ο πράσινος. Σκοπός τους είναι να συναντηθούν όλοι τους για να λύσουν το ένα και μοναδικό κοινό τους πρόβλημα, το οποίο κάθε φορά είναι διαφορετικό.

Είχα ενθουσιαστεί πάρα πολύ. Εννοώ σκεφτόμουν, πως μπορεί να είχαμε σούπερ δυνάμεις και να μην το ξέραμε! Καλά, πολλές ταινίες έβλεπα.

Peter's POV

Μετά από πολύ ώρα βρήκαμε τι είναι αυτά τα σημάδια και ήταν πολύ ενδιαφέρον. Ο Grey ειδικά, πρώτη φορά ενθουσιάστηκε τόσο πολύ! Επίσης, οι πληροφορίες που βρήκαμε έλεγαν ότι υπάρχουν 4 δράκοι. Εγώ και ο Grey είμαστε ο κόκκινος και ο μπλε, άρα μας έμεναν άλλοι δύο. Ο πορτοκαλί και ο πράσινος. Λογικά, θα έπρεπε να είναι και οι υπόλοιποι, γύρω στην ηλικία μας.

Με τον Grey μιλούσαμε για το πώς μπορούμε να βρούμε τους άλλους δύο δράκους αλλά και το πώς θα καταφέρουμε να μιλήσουμε στην Alice. Μπορεί είχαμε να την δούμε πολύ καιρό, αλλά πότε δεν ξέρεις. Μπορεί να εμφανιζόταν σύντομα.

Dragon Boys ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora