Havuzdan çıktıktan sonra giyinmek için odalara gittik.üstüme gitsilerimi giydim.kızlar hadi gidelim .kızlara sarayda kıyafet diktirmiştim çok güzel olmuşlardı.
Tiffany.yakınlarda bir orman olduğunu duydum yürüyüşe gidelim mi dedi.
Lessley bana uyar diye cevaplayıp selena ya baktı banada uyar diye cevapladı selena.tamam kozlar ben erkeklere söyleyeyim.dedim ve yan odaya gittim.Alex diye çağırdım.efendim prenses?bana kristal diyebilirsin Alex.tamam kristalcığım.kızlar ormana gitmeyi düşünüyor
Banada iyi bir fikir gibi geldi.dedi alex elini yanağıma götürerek seni mutlu görmek güzel prenses .ama garibime gisen birşey var selena buraya geldiğine şaşırmadı.Alex ben onlara herşeyimi anlatırım.olara rüylarımı anlattım ve bana inandılar.burda beni nasıl koruyorsan onlarda dünyada beni koruyorlardı her zaman arkanda birinin olması iyi bir duygu ve beni hiç bırakmadılar.selena o yüzden sana sert çıktı.şüpheli birisi kendisi.Alex gülümsedi.bir fikrim bar Alex. lessley bekaya ,tiffany marky e ve lıght julien e yakışıyor onlar resmen birbiri için yaratılmış ama bunu bilmiyorlar. Alex onaylamak için başını salladı.şimdi fsfsfsfsfsfs...
^^^^^^^^^^^^^^^^
Hadi kızlar ormana!alex de erkeklerle kapıdaydı .kızlarda gelmişti .sonunda yola çıktılar.ormanın önüne geldiklerinde durdular
Tiffany kamerasıyla etrafı çekiyordu. selena böcek koryucusunu sıktı.benim böcek fobim var ona göre dedi.lessley de etrafa bakarken beka geldi manzara güzel değilmi.beka yalnız ben bir ağaca bakıyorum dedi lessley.olsun ağaç da güzel seninleyken.şşt ağır ol yavaş gel dedi ve hızlıca arkasını dönüp benim yanıma geldi ee knk ne yapıyoruz. Şimdi biraz beklikceğiz. Neden?derken lessley nın boynuna vurulan bir kol darbesiyle bayıldı.
^^^^^^^^^^^^^^^
Bütün çiftler ormanın ayrı bölümlerindeydi
Selena uyandığında yanında austin vardı austin kalk!noldu böyle ?dedi austin..
Lessley nin yanında beka vardı.kahkaha atan birinin sesiyle uyandı lessley.naber uykucu?
Neler oluyor dedi lessley.inan hiç bir fikrim yok ama senin yanındayım ya sorun yok matmazel.off beka seninle kalacağıma lıght ile kalsaydım o bile sende daha az konuşuyor.lessley ayağa kalktı ve bakındı .beka
Sanırım biz kaybolduk!.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSES #wattys2017
Viễn tưởngBazen gerçeğin ne olduğunu anlayamazsın.karanlığın içinde kayboluşunu izlersin.sevdiklerinin ve yakınlarının....bazen hayat seni en yüksek noktaya çıkartır ama orda yalnız kalırsın.belki birini seversin ama o seni sevmez.anlatırsın ama inanmazlar.se...