Görünmez

24 1 0
                                    

Ne demeliyim,bilmiyorum..alex bundan şüphelenmemeli kalp anahtarımı darkın saklayacağını biliyorum o benim abim ve abim olduğunu bilmediğim zaman bile ona güveniyordum bana asla kabus göstertmedi.
Ama alex ona güvenmediğimi sanıcak.onu seviyorum.ama değişmiş olmasından korkuyorum
^^^^^^^^^^^^
E-evet birazcık.alex mızmızlanmaya başlamıştı.ya sana bişey olsaydısihir çok tehlikeli felan.tamam alex anladım bir daha yapmayacağım diyerek göz devirdim.alex bana üzgün bir bakış atarak sarıldı.ondan uzaklaşmak istedim.çünkü ona ihanet etiğimi
Anladığında yüzüme asla bakmayacağını biliyordum ve korkuyordum.hadi iyi geceler dedikten sonra .kızlarla pijama partimiz için odama geçtik.lıght koltuğa kendini attıktan sonra.off ne gündü ama.dedi.evet katılıyorum anlamında başını salladı selena.Kızlarla kıkırdaşırken alex aklıma geldi aklımdan çıkaramıyordum kalbini kırmak en son istediğim şeydi.hey şapşik prenses ye bağıran lessley nin sesiyle dalgınlığımı arkattım.ne oldu.ışıklar söndü!o zaman lıght ı soyalım.puhahahaaa.herkes kahkahaya boğulmuştu.peki ben bir gidip bakıyım.hey bizide bekle diye arkamdan koştular.
^^^^^^^^^^^^^^
Karanlık bir koridordan geçerken temizlik odasından tıkırtı sesleri geldi.one lan!diye bağırdı lıght.şşt diye susturdum.erkekleri uyandıracaksın.alex salağını uyandırırsak 10 saat başımın etini yer.hıhıhıı diye kıkırdadı lessley.tıkırtılar yükselmeye başlamıştı.sanki ses yakınlaşıyor gibiydi.bu iş iyiye işaret değil dedi tiffany kafasını sallayarak.daha yakından bakmak için yaklaştım.böö!aaaaa!diye çığlık atarak alexin odasına doğru koşmaya başladık.selena koşarken.o-o bir hayalet miydi!?alexin odasının kapısını açıp alexin üstüne atladım.alex!o bir ha-ha hayalet!ney?diye kekelerken.bir anda hepsi hunharca gülmeye başladı.prensesim bakıyorumda hayalet görmüş gibisiniz.dedi.ya alex kimdi o?ne haltlar karıştırıyorsun!tamam tamam anlatıyım.bu bizim kankamız luke .yani namı değer lukelengelo.hey evrak kafa ne dalga geçiyorsun ismimle!bunu söyleyen o hayaletti.o sensin!diye bağırdım.evet madam benim.dedi selam vererek.evet o bizim sarayın hayaleti.dedi alex.sanırım uyuyordu yani ben ğstüne atlamadan önce.üzgünüm uyandırdım.sorun yok ama lütfen üstümden kalkarmısın.ah doğruya dedim ve alexin kucağından kalktım.şşt korktunmu matmazel diye sordu beka.be korkcam be diye kalkıştı lessley.iyi madem uyandık bize yemek yapın dedi alex.ne!niye biz yemek yapıyoruz pardon.çünkü bayan muffin in izin günü.off ama kalkın.peki prenses diyerek esnedi.
•••••••••••••••••••••••
Lessley ambardan şu malzemeleri getir.selena sende bana tepsi verirmisin.tiffany müzik.
^^^^^^^^^^^^^^^
Malzemeleri birleştirip kapta çırpıyorum.suratım un olmuştu ama olsun.vay be böyle kek yapmayı nereden öğrendin?ben evde hep kek yapardım dedim.ve keki fırına verdim.tabi yanmayan fırına.ee şimdi napcaz?bana bırakın dedi lıght.julien!efendim lıghtcığım.fırın diye işaret ederek.julien Ejderha alevi ile yine bizi kurtardı.afferim mutfak kahramanım diyerek julien e sarıldı lıght.piştikten sonra keki dilimledim.tarçınlı kekin kokusu saraya dağılmaya başlanıştı.saat gecenin üçünde kek yemek bir başka oluyor dedi marky.alex in gözleri kapandı kapanıcaktı.hadi kekinizi yiyinde uyuyun dedim.alex zafer edasıyla başını salladı.
^^^^^^^^^^^^^^^
Off gitmek zorunda mısınız.maalesef kristal dedi selena.ama seni unutmıyacağız.diye ekle tiffany.hoşçakal kanka dedi lıght.lessley burda kalıyor değil mi?diye soordu selena.evet bekayla birlikte.hoşçakalın....

PRENSES #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin