Tiffany!diye atladı lessley.lessley neredeydiniz?diye sordu tiffany.kaybolmuştuk,sizi bulamıycaz diye korkmuştuk.çak knk.dedi beka.çaktıktan sonra hadi Alex'i bulalım.diye atıldı beka.ormanın içinde biraz yürüdükten sonra .bunlar onlar!diye bağırdığı lessley.nabersiniz.dedi alex.kaybolmuştuk.dedi tiffany.bizde.dedi selena ve austin.bütün yaptığımız bir şakaydı dedi kristal.sinirli mızmızlanmalar arasında selena çıkıştı.eh be!ne mızmızsınız.onu bunu bırakında.eve nasıl döneceğiz.haaha ben bu yolu avucumun içi gibi bilirim.dedi alex.peki o zaman alexin peşine takılıyoruz.
^^^^^^^^^^^^^^
Alex hava karardı.diye somurttu kristal.ehe eh eh şey bu taraftan.yada şu tarafmıydı.off salak prens yine başardı tamam!işte şimdi kaybolduk.tiffany anılına düşen yağmur damlasıyla gözlerini yukarı çevirdi. Hızlı olmalıyız birazdan yağmur yağıcak.bakın şurda bir mağara var yağmur dinene kadar oraya sığınalım.koşarak kendilerini içeri attılar.off şimdi ne yapacağız dedi lıght.bize ateş lazım.ben yaparım diye atıldı julien.şimdi biraz geri çekilin diyerek elleriyle herkesi geriye itti.ağzından alev çıkarıp odunları yakıncaya kadar ısıttı.tammadır dedi ellerini çırparken.yürü be knk dedi beka.hepsi alevin yanına oturmuştu.prenses elini başına koydu.
A-alex başım!kristal!iyimisin?prenses ayıldığında herkes baygınca yerde yatıyordu.alex,lessley,beka!ne oldu?hepsini sarsıyordu.ma hiçbiri uyanmamıştı.ne oldu!abi!bana yardım et!dark!aniden ayakları yerden kesildi artık havada süzülüyordu.kristal.beni dinle.abi neler oluyor?kalp anahtarını bana ver onu kimsenin bulamayacağı bir yere götüreceğim.hayır abi neden!kristali kollarından tuttu.dinle beni kardeşim.alex ona güvenmiyorum ve sana zarar vermesinden korkuyorum.annemiz yanımızda yok kendimizi korumalıyız .canavarlar ve hortlaklar her yerde seni koruyacağım.bana güveniyormusun?evet abicim.şimdi seni ve arkadaşlarını eve yollayım.
^^^^^^^^^^^^^^^
Ayıldığımda saraydaydık.yavaş yavaş herkes ayılmıştı.ah be sırtım ağrımış!diye mozmızlandı beka.alex de ayılmıştı.günaydın prenses.ee biz nAsıl saraya geldik.sakın sihir kullandığını söyleme...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSES #wattys2017
FantasyBazen gerçeğin ne olduğunu anlayamazsın.karanlığın içinde kayboluşunu izlersin.sevdiklerinin ve yakınlarının....bazen hayat seni en yüksek noktaya çıkartır ama orda yalnız kalırsın.belki birini seversin ama o seni sevmez.anlatırsın ama inanmazlar.se...