Koolikiusamine

73 12 0
                                    

Hmm.. koolikiusamine, right? Tõsine asi, väga tõsine. Ütleks, et ei tahaks seda kellelegi. See tunne on reaalselt kõige halvem tunne  mida kunagi tunda võiks. Kõik need halvustavalt öeldud sõnad, jätavad sulle nii suure vaimse jälje. Trust me, ma tean seda tunnet.
Mõndadele ka füüsilise jälje.
Tra, teie, kiusajad? Kas te olete nüüd teistest nii palju paremad kui kellelegi kes julgeb erineda, õpib hästi, või on millegis väga hea paar solvavat sõna loobite? Tahate karikat ka nüüd?
Vabandan sõnade pärast, aga putsi, milleks on vaja kedagi kiusata.
Ta elab vähemalt enda elu, elage teie enda oma. Ja kui te ei oska, on see tema mure, kes teie kiusamise all kannatab?
Mõtlete ka, mida kurat need inimesed, keda kiusate tunda võivad? Ei. Loomulikult mitte.
Teie arust on see lõbus, tra kas see on lõbus kui te helistate tema sõpradele ja ajate neile paska? Kas see on lõbus kui te tõrjute inimese ära? Mh?
Kuidas see lõbus on?
Kas see on tõesti nii tore feeling teada, et iga päev ei taha vähemalt üks inimene kooli tulla, teie pärast? Kas on tõesti nii tore kui inimesed teie pärast lõiguvad? Äkki teeb mõni nooruk teie pärast ükskord enesetapu? Äkki olid siis teie sõnad ka vaid 'juhus'? Äkki teie sünd oli juhus?
Puhas juhus. Äkki olete siis hoopis teie 'abordijäänused' mitte kiusatav.
Ja kui inimene keda kiusate julgeb abi otsida, siis ta paneb kohe 'kitse' ja väärib nüüd veel rohkem solvamist. Kas te mõtlete peaga või oma munniga? Kas teil üldse on see? I'm afraid, et jumal tegi teie valmistamisel suure vea, sest teie käitumine on küll üks full munn.
Arvate, et olete nüüd lahedad kui keegi teie pärast nutma hakkab või olete nii 'populaarsed'. Tra, siis tulete veel inimeste välimust ka kommenteerima, on see nii tähtis siis w?
Kas kedagi tegelt kotib milline inimene välja näeb? ei ju.
Võibolla teie olete jah mingi oma elu jooksul umbes 69 iluoppi teinud ja olete nüüd 'ilusad'. Aga sisemist ilu pole ollagi. Naeraksin, kui te üldse teaks, misasi see on.
Jah, kõigil pole seda ilusat väljanägemist, aga igas inimeses on midagi ilusat, ja me kõik oleme omamoodi ilusad. Meil ei pea olema hull instagrami jalad ja fotoshopitud nägu 50+ filtriga. Me ei pea kaaluma 40 kilo ja sööma juurikaid. Kõik inimesed on ilusad, taguge see omale aju sisse, kiusajad. Nagu ma ükskord ühelt netipostituselt lugesin, kirjutan ka selle siia. See on reaalne maailm, mitte mingi buildabitch.com. Võiksite aru saada..
Kiusatavatest on mul tõeliselt kahju.. Tean seda tunnet väga hästi ja täitsa usun kui raske teil on.. Aga pidage meeles, et olge kiusajatest üle. Me elame ainult ühe korra ja elu on liiga lühike et jääda nende varju. Tee mida sa soovid, tee seda hästi, ja saada kiusajad sügavale, kaugele, minema.

Sa pole väärt sellist kohtlemist,
ära lase neil oma elu ära rikkuda.

Roosid sulleWhere stories live. Discover now