Tema. Sa tead ju kellest räägin, eksole? Temast. just nii.
Temast, kes tegi sind nii õnnelikuks. Armastatuks. Ihaldusväärseks. Tema, kes ütles sulle hellitavaid sõnu nagu "printsess" või "baby" või siis minu lemmik: "kuradi lits raisk".Seda viimast loomulikult kasutas ta peale lahkuminekut. Sest et peale lahkuminekut muutusid sina tema jaoks ju sookolliks. Sa oled kole, lits, kepid iga teise mehega nurga taga ja oled räme tähelepanuvajadustega mõrd kes ei jää vait kui tema oma sõpradega hängib.
Suhte ajal olid ju tema tupsununnukene, ta ütles et sa oled ilus ja sale ja hooliv ja midaveel, kuid nüüd..
Sa nutad ennast iga õhtu magama. Sa oled kohutavas depressioonis. Sa kas suitsetad, teed aineid, jood või lõigud. Sest, et need leevendavad sinu jaoks valu.
Sa tõesti armastasid teda, ja ta lihtsalt jättis su. Ükskõik mis põhjusel. Kas ta tüdines sinust ära või pettis. Või oli selleks mingi muu mõjuv põhjus. Aga ta jättis su.
Sa ei saa aru, kuidas ta sai nii kiiresti üle ning miks sina oled siinsamas ja haletsed ennast, et sa polnud piisav.
Aga sa olid piisav.
Tema lihtsalt ei näinud seda. Kui sina ootasid, et ta sulle vastaks, sest olid mures ta pärast kuna ta oli sõpradega välja läinud ning ta polnud sulle mitu tundi vastanud - samal ajal tema pani teist tüdrukut.
Kui sina käskisid tal ennast kokku võtta, sest hoolisid ja ei tahtnud, et ta tulevik raske oleks - tema mõtles et sa lihtsalt tahad ta üle kontrolli tunda.
Kui sina tahtsid temaga rääkida, sest tundsid ennast halvasti - siis tema arvas et jälle sa tuled oma probleemidega temalt lahendust otsima.
Ta ei osanud näha sinu väärtust sest et ta oli värdjas. Ja sina ei näinud seda, sest ta tegi su eriliseks.
Ta tegi su õnnelikuks.
Kuid see on minevik. Ta pole enam siin sinu jaoks. Ei pane sind naerma.
Ja ma tean, et see võib raske olla aga sa pead edasi liikuma. Ilma temata.
Ajaga valu lakkab ning sa saad aru et ta polnud väärt neid kallistusi, koos viibimisi, naeru, nuttu, suudlusi, su aega.. ta ei olnud väärt sind.
Ja aja jooksul sa saad üle.
Ja see on fakt.