Bölümü okurken yukarda ki müziği dinlerseniz daha heyecanlı olur arkadaşlar iyi okumalar :))
Gördüğüm Şey karşısında sadece susuyordum. Çünkü cümleler boğazımda duğümleniyordu. Zaten birşey demeye kalmadan korkudan bayılmışım
************
Uyandığında boş bir oda nın icerisindeydim. Oda da bir koltuktan başka hiçbir şey yoktu o zaman anladım ki ben evde değildim. Ama eğer evde değilsem nerdeyim. Bir an önce doğrulup bir çıkış kapısı bulmaya başladım ama malesef ki bulunduğum oda dan bir yere çıkamıyordum. Bende tek çare bagirmaya basladım. Oda da koltuktan ve benden başka hiçbir şey bulunmadığı için bağrışlarım oda da yankılanıyordu. Sanırım bir daha asla bu lanet olası yerden kurtulamayacağım. Ama yine de pes etmeyeceğim. Ne olursa olsun buradan kurtulmaya çalışacağım. Her ne pahasına olsun daisy'i bulup onu kurtaracağım. Bi an önce şuradan kurtulmaya çalışsam iyi olacak. Öncelikle pencereden kaçmaya çalışacaktım ama malesef oldukça yüksek bir yerdeydim. Zaten alçak bile olsa pencerenin demirleri vardı. Ne yapacağım ben şimdi? Pek ımutlu olmasamda son çarr olarak tekrar bağırmaya başladım. Yaklaşık 5-6 dakika içerisinde bir adam içeri girdi. Yüzünün bir kısmı yanmıştı. Ve yüzünde ki yanık izi çok iğrenç duruyordu. Adam konuşmaya başladı.
"Seninle telefonla görüşen bendim. Sen şimdi diyorsundur ben niye buradayım diye. Seni buraya daisy'le konuş diye getirttirdim. Daisy ile konuş şimdi o görüştüğün kadını öldüreceksin anladın mı?
"Bakın o istediğiniz şeyi ben asla yapamam gerçekten yapamam. Hem siz bizden ne istiyrsunuz. Sonuçta biz size birşey yapmadık öyle değil mi? "
"Bunu sana söyleyecek kadar aptal değilim. Sen sadece sana denileni yapacaksın. Tabii eğer daisy'nin yaşamasını istiyorsan ve birde kendi can sağlığın için. Şimdi anladın mı?"
"Anladım. O zaman bir an önce daisy'le görüşmek istiyorum." Adam birşey söylemeden dışarı çıktı ve geri döndüğünde yanında daisy'de vardı. Ben hemen adama daisy'le beni yalnız bırakamsını söyledim. Adam çıktıktan sonrada daisy ile konuşmaya başladım.
"Daisy seni kurtaracağım. Anladın mı?"
"Peki ama nasıl"
"Bilmiyorum ama bir şekilde seni bu adamdan kurtaracağım şimdi ben adamın teklifini kabul edeceğim."
"Ne yani kadını cidden öldürecek misin?"
"Hayır tabiki de kadınla konuşacağım. Büyük bir ihtimalle adam beni bu işi hallederken izliyor olacak onun için kadını eve çağıracağım. Orada bana verdiği ilaç kutusunu boşaltıp içine farklı bir şey koyucam ve onu kadına içireceğim. Kadında ölmüş numarası yapacak. Bu şekilde seni kurtarmış olucam."
"Ama adamın bu yaptığı yanına mı kalacak?"
"Tabii ki öyle olmayacak seni getireceği yere tek başıma gelmeyeceğim polise de haber vereceğim. Şimdi anladın mı?"
anladım. Tamam o zaman şu işi bi an önce hallet yalvarırım. Biraz daha bu adama tahamül edemeyeceğim."
"Tamam"
1 GÜN SONRA...
Adamın dediği herşeyi kabuş ettim şimdi zaman geldi bi an önce kadını aramalayım ve olan biten herşeyi anlatmalıyım. Daha fazla zaman geçmeden kadını aramaya başladım.
***************
1 saat sonra...
Olan biten herşeyi kadına anlattıktan sonra onu buraya çağırdım. Kadın yarım saat içerisinde burada oldu. Bende konuya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Musallat: İkizlerin Ruhu
HorrorYeni ev, yeni hayat derken kendimi karanlığın fısıltısında buldum. bir takım fısıltılar, ne olduğunu çözemediğim tuhaf izler... yeni taşındığım evim de sanki bir boşluktaydım...