~~Bölüm 5~~

22 1 0
                                    

Duyduklarım karşısında hiçbir şey diyemiyordum. Ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilemiyorum. En iyisi eve gidip biraz düşünmek
"Ben gitsem iyi olucak. Herşey için teşekkürler."

"Önemli değil. Ha bu arada bugün yanınızda olan kız, o nerede?"

"Bende bilmiyorum. Birden ortadan kayboldu. Bende onu aramaya devam edeceğim."

"Pekala. O zaman sen arkadaşını aramaya devam et."

"İyi günler"

"Size de"

Hastaneden koşar adımlarla çıktım ve daisy'i telefondan aramaya devam ettim. Ama hala açmıyordu.  Nerede bu kız ya Nerede?? Çıldırıcam. Yakında beni tımarhane ye sokarlarsa hiç şaşırmam. Sonuçta delirmem yakındır. Hemen bir taksi  ye atlayıp evin yolunu tuttum. Şöför çok korkunç bir şekilde bana bakıyordu. Ben pek umursamamış gibi davrandım ama hala arada sırada korkunç korkunç bakmaya devam ediyordu.  En sonunda taksi den inmeye karar verdim. Taksi ye arabayı durdurmasını istedim ama durmadı   korkmaya başladım.

"Size arabayi durdurun dedim."

"Daisy yok. Onu bir daha göremeyeceksin" 

"Ne? Ne dedin sen? Sen daisy'nin nerede olduğunu biliyor musun? Hemen onun yerini bana söyle hemen"  Adam bana birşey demeden tıp tıp bakmaya devam ediyordu. Arabayı da durdurmuyor zaten.

"Ya durdur şu arabayı"  adam sakın bir şekilde tenha bir yere arabayı durdurdu ve "in taksi den" dedi.   Bende inmeden önce adama "Daisy nerede? Önce onu soyle"

"Onu görmek istiyorsan telefonunu sürekli açık tut  ve sakın polise gitme yoksa herşey daha kötü olur." 

"Tamam"  adam hemen ortamdan uzaklaştı bende  dımdızlak tenha bir sokakta tek başına kaldım. Ne yapacağım ben şimdi neyse bir an önce buradan uzaklaşmaya çalışsam iyi olacak hızlı adımlarla taksi'nin beni buraya getirdiği yoldan ilerlemeye başladım.  Uzun bir uğraşta sonra bir durağa yaklaştım ve otobüs beklemeye başladım olanlardan sonra bir daha taksi ye binmeyi düşünmüyorum.  Bi 5-10 dakika içinde otobüs geldi bende hızlıca bindim ve evin yolunu tuttum yarım saat içerisinde eve vardım. Gerçi ben şimdi bu eve nasıl giricem. Kesin bu gece uyuyamayacağım. Eve korka korka girdim ve direkt odama geçtim ve yatağıma hızlıca hücum ettim. Ardından düşünmeye başladım.  Şimdi ne yapmalıydım gerçekten taksicinin dediği gibi telefonumu açık mı tutmalıyım yoksa polise mi gitmeliyim? Ama eğer polise gidersem olacaklardan korkuyorum en iyisi gitmemek.  Saatlerce düşündüm. Yine de  tam olarak ne yapacağıma karar veremedim en sonunda uykuya dalmışım. 

***********

Uyandığımda saat 12:30 ' du. Hemen banyoya girip bir duş aldım. Ardından giyinip evden çıktım. Daha sonra en iyi fikir olarak hastaneye gitme fikrine vardım belki bir gelişme vardır.  Bir an önce durağa gittim ve otobüs beklemeye başladım. Dakika 1  gol 1 hemen otobüs geldi bende hastane'nin yolunu tuttum. Çok uzun sürmeden hastaneye vardım koşar adımlarla kadının kardeşinin yanına gittim ve bir gelişme var mı diye sordum o da bana

"Hâlâ bir gelişme yok malesef. ya senin arkadaşın? Neydi adı?  hah daisy onu buldun mu?

"Malesef akşam hastane' den çıktıktan sonra bir taksi ye bindim daha sonra şoför bana tıp tıp bakıyordu bende arabayı durdurmasını istedim. Önce takmadı ardından bende bağırarak sana arabayı durdur dedim daha sonra adam bana daisy yok onu asla bir daha göremeyeceksin dedi bende ne? Ne dedin sen? Sen daisy'nin nerede olduğunu  biliyor musun? Hemen onun yerini bana söyle dedim. O da hiç cevap vermeden tenha bir yerde arabayı durdurdu ve bana in arabadan dedi bende önce bana daisy'nin nerede olduğunu söyleyeceksin dedim o da bana daisy'i bir daha görmek istiyorsan telefonunu sürekli açık tut ve sakın polise gitme yoksa herşey daha kötü olur dedi bende tamam dedim  o adam her kimse daisy'nin nerede olduğunu biliyor? Benin daisy'i bir an önce ulaşmam lazım onun için şimdi gidiyorum ablanızın  durumunu merak ettiğim için gelmiştim. Eğer bir gelişme olursa bana haber verirsiniz"  

Musallat: İkizlerin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin