A doua zi, Deniz mi-a spus ca merge pana la magazin sa cumpere ceva si am uitat sa îi spun sa imi cumpere inghetata si Deniz si-o uitat telefonul in casa si m-am dus dupa el si afara, l-am vazut cu o alta fata ca se sarutau. Cand i-am vazut, m-am dus la ei cu ochii plini de lacrimi:
A:-Deranjez?? Nu pot sa cred ca mi-ai facut una ca asta. Nu ma asteptam la asta de la tine. Sa nu te mai vad!! :((
D:-Te rog Ada! Iarta-ma! Ea a venit ka mine si m-a sarutat. Eu nu am vrut. Te rog Ada!!
A:-Lasa-ma in pace!!!!
Dupa ce i-am spus asta am plecat fugind in casa la el sa imi iau lucrurile si sa plec. Dupa ce mi-am strans toate lucrurile am plecat la mine casa. Cand Deniz a vazut ca nu sunt in casa si a venit la mine acasa. Eu plangeam in hohote si deodata am auzit un ciocanit. Cand merg sa deschid vad ca era Deniz.
D:-Ada te rog iarta-ma. Ea m-a sarutat. Este o fana nebuna care ma urmareste peste tot.
A:-Lasa-ma! Vreau sa mor.
D:-Ada nu te mai gandi la asta.
A:-Pleaca! Te rogg!!!
D:-Bine dar sa sti ca o sa mai vin.
A:-Hai pleaca odata!
Dupa ce pleaca eu merg in pat si incep sa plang. Dupa ce ma calmez, merg la magazin sa cumpar lame. Dupa ce vin de la magazin merg in baie si incep sa ma tai. Dupa o ora vine Deniz la mine si ma gaseste in baie pe jos plina de sange pe maini si cu o lamă in mana.
Deniz pov.
Doamne ce o fi putut sa faca fata asta. Trebuie sa o fuc repede la spital.
Dupa ce Deniz ma aduce la spital trebuie sa astepte in sala de asteptare. Cand vine doctarul Deniz il intreaba:
D:-Dumnule doctor cum se simte??!
Dr:-Pai a pierdut sange si a avut o cadere de calciu. Dar am reusit sa o salvam.
D:-Pot sa o vad?
Dr:-Da dar doar 10 minute.
D:-Multumesc dl. doctor.
Deniz pov.
Intru la ea in salon si o vad pe pat cu bandaje pe maini. Cand o vad imi curge o lacrima pe obarz.
D:-Ada, te rog trezeste-te nu ma lasa asa ca eu nu pot trai fara tine. Nu ma parasi!!
Atunci o vad cu isi deschide ochisorii aia frumosi
A:-Deniz ce cauti aici? Parca erai cu fata aia
D:-Ti-am zis ca e o fana nebuna. Eu pe tine te iubesc!!!
A:-Serios?
D:-Da. Tu esti cea mai importanta pentru mine. Nu pot trai fara tine.
A:-Si eu te iubesc!
Atunci, Deniz ma ia de mana si ma saruta pe frunte.
Vine doctorul in salon si îi spune lui Deniz ca ma poate lua acasa intr-o ora!
D:-Multumim!
Dupa o ora, eu cu Deniz plecam acasa.
Acasa, Deniz imi face ceva de mancare. Dupa ce mananc, ma pun in pat pentru ca sunt obosita dupa ziua asta grea.